امروز يك شنبه  ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

صدا و سیما در معرفی جامعه کار و تولید استان نقش مهمی‌بر عهده دارد

مشاهده ۸۵
۱۴۰۳/۰۲/۱۷- ۱۳:۵۳

جامعه کارگری استان تشکیل شده از هزاران تکنسین ماهر، کارگر خبره و نخبه، مبتکر و نوآور است که می تواند الگوی خوبی برای معرفی به نسل جوان باشند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی با مدیرکل صدا و سیمای استان یزد دیدار و گفتگو کرد. محمدرضا فلاحتی در ابتدای این نشست از همراهی بسیار خوب صدا و سیمای مرکز یزد با اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی تقدیر و تشکر کرد.

وی با اشاره به شعار سال گفت: 85 درصد جامعه استان یزد را کارگران و خانواده‌های آنها تشکیل داده اند و جامعه کارگری استان تشکیل شده از هزاران تکنسین ماهر، کارگر خبره و نخبه، مبتکر و نوآور، خاطرنشان کرد: شناساندن ابعاد مختلف جامعه کارگری استان از طریق رسانه ملی باعث تزریق امید به جامعه می‌شود.

فلاحتی اضافه کرد نقش رسانه ملی در استانی که بیشترین قشر آن را جامعه کار و تولید تشکیل داده است بسیار مهم است. باید از تمام ظرفیت های رسانه برای روایت های دست اول استفاده کرد.

کریمی مدیرکل صدا و سیمای مرکز یزد هم در این نشست گفت: بسیاری از کارگران استان دارای مدارک عالی دانشگاهی هستند. در جمع کارگران عزیز، نویسنده، شاعر، مبتکر و ... فراوان وجود دارد.

وی تاکید کرد: به خود می‌بالیم که بتوانیم این قشر عظیم و خلاق که جهش تولید و تحقق شعارهای اقتصادی متمادی سالهای قبل در گرو تلاش آنهاست را به جهانیان معرفی نمایم.

امتیاز شما