امروز چهارشنبه  ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

پوشش کامل رسانه‌ای و حماسه حضور مردم در دور دوم جشن سیاسی استان آذربایجان شرقی

مشاهده ۹۲
۱۴۰۳/۰۲/۱۹- ۱۳:۰۸

حوزه‌های پیام صدا و سیمای استان آذربایجان شرقی در آستانه دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی‌با طراحی و تغییرات ویژه در جداول پخش، برنامه‌های مختلف انتخاباتی را در این روز روانه آنتن می‌کنند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، صدا و سیمای استان آذربایجان شرقی همزمان با بیست و یک اردیبهشت ماه ، روز برگزاری دومین دوره دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی ، برنامه‌های مختلفی را در حوزه خبر، تلویزیون ، رادیو ، مجازی در کنداکتور پخش قرار خواهند داد.

 معاونت سیما با پخش ویژه برنامه " ملت اراده سی " از ساعت هفت و نیم صبح تا آخرین لحظات انتخابات ، مشارکت سیاسی مردم را به صورت زنده پوش خواهد داد . ارتباط با تمامی‌شهرستانهای میانه و شبستر ، تهیه و پخش گزارش های مردمی ، تهیه گزارش از مسئولان استان ، ارتباط با ستاد انتخابات ، بحث های کارشناسی ، پخش سرودهای انتخاباتی و ارتباط با مراکز استانها ، ارتباط زنده با مساجد و محل های مختلف اخذ رأی در تبریز برای نشان دادن حضور پرشور مردم در دور دوم انتخابات و... از جمله بخش های این برنامه برای روایتگری حماسه حضور مردم در روز انتخابات می‌باشد . این معاونت همچنین با استقرار یک اکیپ کامل در ستاد انتخابات استان از ساعت 7:30 اخبار مربوط به این ستاد را تا پایان شمارش آرا پوشش خواهد داد . حضور میدانی گروه‌های برنامه ساز در محل اخذ آراء ، مستند سازی روند انتخابات با دو اکیپ در تبریز ؛ استقرار 2 اکیپ در مسجد آیت الله انگجی در خیابان جمهوری و مسجد فاطمه الزهرا (س) در شهرک ارم ؛ اعزام اکیپ گزارشی به سطح کلانشهر تبریز ، اکیپ گزارش اینترنتی و استقرار یک اکیپ در هیئت نظارت بر انتخابات استان برای انتشار اطلاعیه‌ها از دیگر تمهیدات شبکه استانی سیما در دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی‌برای انعکاس حضور حماسی مردم در پای صندوق های رای خواهد بود.

 در این روز شبکه استانی صدای استان آذربایجان شرقی نیز با ویژه برنامه " حضور حماسه سی " همراه شنوندگان خواهد بود . این برنامه نیز از اولین ساعات برگزاری روز انتخابات شروع و تا پایان رای گیری به صورت زنده تقدیم شنوندگان خواهد شد. در این برنامه بخش های مختلفی چون گزارش ، تلفن‌های مردمی، پیامک های مخاطبین ، سرودهای باکلام و بی کلام حماسی ،ارتباط با خبرنگاران میانه و شبستر و .. گنجانده شده است . ضمنا این شبکه در یک روز قبل از برگزاری انتخابات نیز موضوع تمام برنامه‌های خود را به انتخابات و جشن سیاسی مردم اختصاص داد .

 معاونت خبر هم با پخش 7 بخش خبر رادیویی و 7 بخش خبر تلویزیونی با 8 کیپ خبری در تبریز و 2 اکیپ در شهرستان‌ها ، ضمن ارتباط با شبکه‌های سراسری ، در بخش های مختلف رویدادهای خبری روز بیست و یک اردیبهشت را پوشش خواهد داد. ارتباط زنده با بخش های خبری استانی و سراسری ، تهیه بسته‌های خبری از شهرستان‌های میانه و شبستر برای پخش در مجموعه‌های خبری، کانال و سایت خبرگزاری صدا و سیما و ارسال برای پخش در شبکه‌های سراسری از جمله برنامه ریزی‌های این معاونت خواهد بود.

 تولید و توزیع عکس نوشت و پوستر، کلیپ ، اینفوگرافیک ، موشن گرافیک، فتو و ویدئوکلیپ، انیمیشن، پادکست، ویدئو، ویدئوکامنت، ویدئوگرافی از بستر فضای مجازی برای جریان‌سازی و ایفای نقش مکملی ، برند سازی هشتگ ، انتشار گزیده ای از بیانات و سخنرانی‌های حضرت امام (ره) با موضوعات مرتبط به مجلس شورای اسلامی ، پوشش ارتباط زنده سیما با شبکه‌های سراسری و برون مرزی در بستر فضای مجازی و انعکاس فضای انتخابات شهرستان‌ها ، ارتباط گسترده با کانال های همسو و پخش زنده از طریق آپارات شبکه سهند از جمله برنامه ریزی‌های معاونت فضای مجازی صدا و سیمای آذربایجان شرقی در دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی خواهد بود.

گفتنی است حوزه‌های مختلف پیام صدا و سیمای استان آذربایجان شرقی از ماه‌ها قبل در راستای برگزاری هرچه باشکوه‌تر انتخابات، آگاهی‌بخشی به جامعه با هدف انتخاب اصلح، مشارکت حداکثری جمهور مردم و تحقق عدالت رسانه‌ای، برنامه‌های مختلف و متنوعی با موضوع دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را تهیه و روانه آنتن کرده‌اند.  

امتیاز شما