امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

مروری بر فرصت‌ های «ایران امروز» در تجارت با اوراسیا

مشاهده ۱۸۱
۱۴۰۰/۰۸/۰۴- ۱۳:۵۷

موضوع برنامه «ایران امروز» (Iran Today) شبکه پرس‌ تی‌ وی به بررسی فرصت‌ های ایران در تجارت با اتحادیه اوراسیا اختصاص دارد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه «ایران امروز» این هفته با توجه به اهمیت موضوع دگردیسی ایران در حوزه تجارت خارجی به بررسی فرصت‌ های کشور در تبادلات با اتحادیه اقتصادی اوراسیا می‌ پردازد.
دکتر محسن زنگنه، نماینده مجلس و عضو کمیسیون برنامه و بودجه و دکتر محقق، کارشناس اقتصادی به عنوان میهمانان این هفته «ایران امروز» عضویت ایران در اتحادیه اوراسیا و تاثیراتش بر اقتصاد کشور را از زوایای مختلف نقد و بررسی می‌کند.
لیلا فرامرزی مجری برنامه نظر این کارشناسان را درباره تاثیر ارتباط تجاری با کشورهای عضو اتحادیه اوراسیا بر اقتصاد ایران جویا می‌ شود، به خصوص که در این ارتباط ۵۰۰ قلم کالا از حق گمرکی معاف هستند.
زنگنه و محقق همچنین درباره تاثیر عضویت در اتحادیه‌ هایی مانند اوراسیا بر کاهش فشار تحریم‌ های غرب و توسعه اقتصادی کشور با نگاهی به شرق سخن خواهند گفت.
برنامه «ایران امروز» به تهیه‌ کنندگی ساتراپ شجاعی، امروز سه‌ شنبه ساعت 16، پنجشنبه ساعت 7 و 19 و جمعه ساعت 16 روی آنتن می رود.

امتیاز شما