امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

مستند-مسابقه ­رزم آوران در شبکه سهند و شبکه‌های سراسری

مشاهده ۱۱۴۵
۱۴۰۱/۰۲/۱۸- ۱۳:۰۷

مسابقه «رزم آوران» اولین مسابقه رزمی–زرهی است به تهیه کنندگی عباس احمدزاده و مرتضی مقدس و با همکاری شبکه سهند و شبکه اول سیما از امروز روی آنتن می رود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، رزم آوران اولین مسابقه رزمی–زرهی است که با استفاده از گلوله‌های جنگی، آمادگی و توان رزمی نیروهای مسلح کشور را در قالب مسابقه به تصویر می‌کشد.

این مستند–مسابقه مطابق با استانداردهای بین المللی مسابقات ارتش های جهان و با مشارکت 9 تیم از نیروهای تکاوری و زرهی تیپ مکانیزه امام زمان (عج) سپاه پاسداران در محل پادگان تیپ زرهی امام زمان (عج) در 18 قسمت 45 دقیقه ای ضبط شده است و از امروز یکشنبه روی آنتن شبکه اول سیما می رود.

گفتنی است در این مسابقه، در مجموع 90 شرکت کننده در سه مرحله با هم رقابت می‌کنند که در مرحله دوم 6 تیم و در نهایت 3 تیم باقی می ماند تا در پایان تیم برنده مشخص شود. در این مسابقه سردار فتحعلی زاده سر داور و سرهنگ علینژاد کمک داور می‌باشند.

«رزم آوران» به تهیه کنندگی احمدزاده و مقدس ، نویسندگی بهروزی و مقدس روزهای یکشنبه و سه شنبه ساعت 19:30 از شبکه اول سیما روزهای پنجشنبه و جمعه ساعت 18 از شبکه شما و پنجشنبه و جمعه هر هفته ساعت 20 از شبکه سهند پخش می‌شود.

ویدئوها

تصاویر

امتیاز شما