امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

«صبح پارسی» فردا مدرس مهارت‌های زندگی می‌شود

مشاهده ۳۰۷
۱۴۰۱/۰۵/۰۲- ۱۶:۱۶

برنامه صبح پارسی فردا با حضور علی صدرا بر روی آنتن می‌رود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، علی صدرا روز دوشنبه سوم مرداد ماه در «صبح پارسی» برنامه صبحگاهی شبکه جام جم حضور می‌یابد. صدرا مدرس مهارت‌های زندگی است که در صبح پارسی حضور پیدا می‌کند تا درباره برترین مهارت‌های زندگی صحبت کند.

در ادامه، سردار حشمت الله کریم‌پور، ایثارگر به همراه عروس خود، آتنا نهضتی اصل به مناسبت روز خانواده و تکریم بازنشستگان در صبح پارسی حاضر می‌شود.

اجرای «صبح پارسی» فردا را آلاء خامه‌یار و محمد امین نبی‌اللهی بر عهده دارند و تهیه کننده این برنامه علیرضا نظارت است.

برنامه صبحگاهی «صبح پارسی» از دوشنبه تا جمعه هر هفته ساعت ۹ صبح بر روی آنتن شبکه جام جم می رود. این برنامه در قالب یک مجله صبحگاهی، شامل بخش‌هایی مانند «ما ایرانی‌ها» روایتگر اقوام ایران زمین، «به توان خودمان» نشانگر دستاوردهای انقلاب، «شهرگشت» و «بدون مرز» با موضوع حال و هوای مردم داخل و خارج از کشور، «صبح خنده» یا محتوای طنز و شیرین کاری‌های هنرمندان، صبحانه‌ای با شهدا و گزیده مهمترین اخبار با دو هدف اصلی آگاهی بخشی و ایجاد امید و نشاط بر روی آنتن زنده شبکه جهانی جام‌جم می‌رود.

گفتنی است؛ این برنامه از استودیو تولید شبکه جام جم بر روی آنتن می رود. ویدئوها، تصاویر و اطلاعات بیشتر این برنامه را می توانید در صفحه اینستاگرامی‌به آدرس sobheparsi@ مشاهده کنید.

امتیاز شما