امروز دوشنبه  ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

عیدانه‌های صداوسیمای قم در میلاد امیرمومنان (ع)

مشاهده ۷۱۲
۱۳۹۸/۱۲/۱۷- ۱۳:۴۲

صداوسیمای مرکز قم به مناسبت میلاد امیر مومنان حضرت علی علیه السلام ویژه برنامه‌هایی را تدارک دیده است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، هم‎زمان با شب میلاد خجسته مولود کعبه حضرت امیر مومنان علی علیه السلام ویژه برنامه زنده «آب و آینه» از شبکه نور روی آنتن می‌رود.

این برنامه به‎صورت ویژه با موضوع خدمت به خلق با اقتدا به مولا علی علیه‌السلام، با حضور میهمانانی از مدافعان سلامت، اعضای گروه‌های جهادی و خیرین سلامت از سیمای نور پخش می‌شود.

دکتر حامد شفیعی رئیس بیمارستان فرقانی قم، حجت‎الاسلام هادی شفیعی پرستار افتخاری و عضو گروه جهادی طلاب در مبارزه با کرونا، دکتر مهکام روانشناس و مشاور روانی بیماران و تعدادی از پرسنل و پرستاران زحمت‎کش و خیران سلامت بیمارستان کامکار به عنوان خط مقدم جبهه مبارزه با کرونا میهمانان این برنامه هستند.

پخش گزارش از مراکز درمانی و تجلیل مردمی از تلاشگران سلامت و خوانندگی علی کربلایی از دیگر بخش‌های ویژه برنامه زنده «آب و آینه» است که به تهیه‎کنندگی و اجرای علی نعمت‎اللهی  شنبه شب از ساعت ۲۱ از شبکه نور پخش می‌شود و تکرار این برنامه نیز صبح یکشنبه از ساعت 10 روی آنتن سیمای مرکز قم می‎رود.

رادیو قم با تدارک ویژه برنامه‌هایی به استقبال 13 رجب سالروز میلاد امیر مومنان حضرت علی علیه السلام می‌رود.

«عیدانه» عنوان ویژه برنامه‌ای است که  با موضوع کجا در زندگی یاعلی می‎گویید؟ شنبه 17 اسفند از ساعت 16:30 تا 17:45 به صورت زنده روی آنتن رادیو قم می رود. این برنامه به تهیه کنندگی ناصر هاشمی ، گویندگی مریم احمدپور، نویسندگی مرضیه فخار و گزارشگری قائم خانی تقدیم شنوندگان و مخاطبین صدای مرکز قم می‌شود.

همچنین ساعت 22 شب میلاد نیز ویژه برنامه شبانگاهی «کعبه شکافت» روی آنتن می‎رود.

 برنامه زنده «شب‎های ایران» با موضوع شأن، مقام و منزلت پدر، به تهیه‎کنندگی محمد باقری معین، گویندگی امیر حسین یاوری، نویسندگی منیره ماشااللهی و گزارشگری قائم‎خانی ساعت 30 دقیقه بامداد روز یکشنبه 18 بهمن از رادیو قم و به‎طور هم‎زمان از صدای مراکز استان‌ها پخش می‌شود.

ویژه برنامه زنده «مولای دل‌ها» همزمان با روز میلاد پدر امت حضرت علی علیه السلام با موضوع جمله‌ای در وصف امیرمومنان علی (ع) از ساعت 9:30 روز یکشنبه 18 اسفند از رادیو قم پخش می‎شود. محسن کاظمی تهیه‎کننده، امیر حسین یاوری گوینده، شهاب‎الدین اشرفی گزارشگر و محدثه رئیس عبداللهی نویسنده این برنامه هستند.

ساعت 16 روز میلاد نیز ویژه برنامه زنده عصرگاهی «عطر تبسم» با موضوع پدر یعنی ...  روی آنتن رادیو قم می‎رود.
این برنامه نیز به تهیه‎کنندگی محمد باقری معین، گویندگی علیرضا بختیاری، گزارشگری قائم خانی و نویسندگی منیره ماشااللهی تقدیم مخاطبان مرکز قم می‎شود.

امتیاز شما