امروز پنج شنبه  ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳

نگاهی به موضع ایران در قبال «معامله قرن» در پرس تی وی

مشاهده ۴۹۷
۱۳۹۸/۱۲/۱۹- ۱۳:۰۵

برنامه این هفته «ایران امروز» (Iran Today) در شبکه پرس تی وی به نقد و بررسی موضع ایران در قبال معامله پیشنهادی ترامپ برای حل مناقشه اسرائیل و فلسطین موسوم به «معامله قرن» می‌پردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این برنامه، طرح آمریکایی- صهیونیستی «معامله قرن» که بر اساس آن، تمامی‌بیت المقدس به عنوان قلمرو اسرائیل محسوب شده و حاکمیت ادعایی این رژیم بر جولان اشغالی نیز به رسمیت شناخته می‌شود را به بحث و گفت‎وگو می‎گذارد.
در این برنامه ضمن اشاره به بیانات مقام معظم رهبری و ارایه راه حل از سوی ایشان مبنی بر اجرای همه پرسی از ساکنان اصیل فلسطین برای تعیین نظام آینده سیاسی این کشور و احقاق کامل حقوق فلسطینیان، ادامه مقاومت به عنوان موثرترین راه درصورت عدم اجرای همه پرسی به نقد و تبادل نظر گذاشته می‎شود. این برنامه همچنین به واکاوی ارائه بحث مسلح سازی کرانه باختری رود اردن از سوی گروه‌های فلسطینی می‎پردازد و واکنش‌های ایجاد شده از سوی مقامات و کارشناسان ایرانی نسبت به طرح معامله قرن را بررسی می‌کند. «ایران امروز» به تهیه‌کنندگی ساتراپ شجاعی و با اجرای لیلا فرامرزی ساعت 00:05 بامداد چهارشنبه 21 اسفند از شبکه پرس تی وی پخش می‌شود. تکرار این برنامه چهارشنبه در سه نوبت در ساعات 5، 12 و 17 و پنجشنبه در دو نوبت در ساعات 7 و 20 و جمعه ساعت 16 روی آنتن می‌رود.

امتیاز شما