امروز يك شنبه  ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

«نفس‌گیر» و «خانه ایرانی» در قاب افق

مشاهده ۷۵۸
۱۳۹۹/۰۲/۱۳- ۱۴:۲۱

«نفس‌گیر» روایتی از روزهای مبارزه با ویروس کرونا و «خانه ایرانی» داستان زندگی یک بانوی موفق کارآفرین، شنبه 13 اردیبهشت از شبکه افق پخش می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، «نفس‌گیر» مستندی است که با دستمایه قرار دادن بازی تیم ملی ایران و ژاپن در بهمن 1397 و روایت روزهای مبارزه با بیماری کرونا به مخاطب هشدار می‌دهد که این‌بار با دوری از حاشیه‌ها و شایعات و حفظ مسئولیت‌پذیری اجتماعی، می‌توان جامعه را در این میدان رقابت از شکست و آسیب‌های جبران‌ناپذیر مصون داشت.

این مستند با نویسندگی، تهیه‌کنندگی و کارگردانی  علی کرمی در چند بخش از جمله روزهای آغاز شیوع بیماری کرونا، شایعات فضای مجازی و نقش کادر درمانی و بهداشتی کشور در کنترل آن، به این مسئله می‌پردازد.

این مستند ساعت 22 شنبه 13 اردیبهشت از شبکه افق پخش می‎‌رود و تکرار آن ساعت 5 روز یکشنبه، 9:30 سه‌شنبه و 8 روز پنجشنبه هفته جاری روی آنتن می‌رود.

بانوی کارآفرینی که «خانه ایرانی» را تاسیس کرد

مستند «خانه ایرانی»، داستان زندگی فاطمه مطلق، کارآفرین موفقی است که با سرمایه یک میلیون تومان شروع کرده و حالا فروشگاهی دارد که 60 نفر در آن کار می‌کنند. او کارش را با توزیع و پخش کالاهای ایرانی آغاز کرد و پس از یک سال، فروشگاه خانه ایرانی را تاسیس و برای 60 نفر اشتغال زایی کرده است. 
این مستند،شنبه 13 اردیبهشت ساعت 22:30 و تکرار آن روز بعد ساعت 5:30 و همچنین روزهای سه‌شنبه ساعت 10 و پنجشنبه ساعت 7 روی آنتن می‌رود.

امتیاز شما