امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

140 دقیقه برنامه محتوایی با موضوع کرامت در شبکه سلامت سیما

مشاهده ۵۹۴
۱۳۹۹/۰۴/۱۱- ۱۱:۳۹

به مناسبت میلاد مسعود هشتمین اختر آسمان امامت و ولایت، شبکه نشاط و تندرستی بیش از 140 دقیقه برنامه محتوایی تولید کرده است.

به گزارش روابط عمومی‌ رسانه ملی، تامین برنامه در آستانه ولادت امام رضا(ع) بیش از 30 میان برنامه، فیلم کوتاه، مستند و موسیقی تصویر آماده می‎کند و در طول دهه کرامت و روز میلاد روی آنتن می‌برد. «من ندیدم که کریمی‌ به کرم فکر کند»، «قافله زائران»، «شوق پابوس»، «حضرت نور» و «نقاره زنی» از جمله تصاویر همراه با موسیقی است که از این شبکه پخش شده است.
از دیگر برنامه‌های شبکه سلامت در دهه کرامت پخش مستندی با عنوان «خادم فرش» است که در آن با خادم فرش حرم رضوی گفت‎وگو شده و پرتره‎ای از این خدمتگزار آستان مقدس رضوی به بینندگان ارائه می‌کند.
«مادر دانیال رضا» مستند دیگری است که فعالیت‎های روزمره دکتر رویا زهره‎وند متخصص کلیه و مجاری ادارای را به نمایش می‎گذارد. وی که تحصیل کرده آمریکاست پس از مدت‎ها به وطن بازمی‌گردد و در مجاورت حرم امام رضا(ع) بیماران را مداوا می‌کند.
«نذر نور» مستند دیگری  از زندگی فردی به نام محمد حاجی اسماعیل آهنگر است که براساس نذری قدیمی چراغانی این آستان مقدس را برعهده دارد. تامین برنامه شبکه سلامت همچنین 6 فیلم کوتاه با مضامین مختلف از جمله تصاویر کودکان در حرم امام رضا(ع)، شستشوی حرم، گفت‎وگو با زائران و... را پخش می‌کند. بخش دیگر از برنامه‌های در این هفته به میان برنامه‌های با موضوع نذورات و حضور معنوی امام هشتم در جای جای زندگی ایرانیان اختصاص دارد.

امتیاز شما