امروز دوشنبه  ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

بررسی و تحلیل کمک‎های مردمی در شرایط بحرانی/ روزگار همدلی در قاب تصویر «شهر برگ»

مشاهده ۷۰۲
۱۳۹۹/۰۵/۰۴- ۱۲:۲۵

برنامه «شهر برگ» امروز شنبه 4 مرداد، با موضوع بررسی و تحلیل کمک‎های مردمی در شرایط بحرانی کشور روی آنتن شبکه پنج سیما می‎رود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این برنامه امروز به بررسی و تحلیل کمک‎های مردمی در شرایط بحرانی مانند شیوع بیماری کرونا، زلزله، سیل و .. می‎پردازد و آن را از منظر کارشناسان و میهمانان برنامه سید سجاد پادام کارشناس و پژوهشگر و فاطمه و دوست کامی‌ پژوهشگر و نویسنده و همچنین مردم، بررسی و تحلیل می‎کند. این قسمت «شهر برگ» به تهیه‎کنندگی احسان میرزا ابوالحسنی و کارگردانی غلامرضا حیدری تولید شده است. برنامه «شهر برگ»، با بررسی موضوعات مطرح جامعه با مخاطبان همراه می‎شود. این مجله تصویری در اختیار مردم قرار دارد تا در آن از مسائل و مشکلات، سلایق و علایق، انتقادها و پیشنهادهای خود با مسئولان مختلف ( فرهنگی، سیاسی، قضایی، شهری و....) بگویند. در برنامه «شهر برگ» شهروندان مجری برنامه هستند و حکیمه صنیع‌فر همراه با کارشناسان و مسئولان بحث‎های تخصصی را پیش می‎برند.
برنامه «شهر برگ» کاری از گروه سیاسی شبکه پنج سیماست که شنبه هر هفته ساعت 16 و تکرار آن چهارشنبه 30 دقیقه بامداد پخش می‎شود.

امتیاز شما