امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

تولید و پخش 400 مستند و آیتم در سال جهش تولید در شبکه یک

مشاهده ۱۷۵۷
۱۳۹۹/۰۵/۲۶- ۰۹:۱۶

دبیرخانه ستاد رسانه ای جهش تولید رسانه ملی اعلام کرد: در سال جهش تولید200 آیتم و 200 مستندکوتاه و بلند از شبکه یک سیما روی آنتن می رود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مسئول دبیرخانه ستاد رسانه ای جهش تولید رسانه ملی با اعلام این خبر گفت: تا پایان مرداد، 50 آیتم کوتاه در چهار برنامه به نام های «از کجا شروع کنیم» (برای معرفی کسب و کار)، «قهرمان تولید» (برای معرفی کار آفرینان)، «شفافیت برای ایران» و «اقتصاد، مشکلات و راه حل ها» (باموضوع مالیات بر عایدی و خانه‌های خالی) از شبکه یک پخش شده است.
علی مروی، اظهار داشت: امسال فعالیت ستاد جهش تولید در شبکه یک در سه حوزه متمرکز شده است که علاوه بر آیتم های کوتاه 3 دقیقه ای، برنامه‌هایی تولید شده است که به سمت و سوی جهش تولید هدایت می‌شود از جمله آن می توان به «جشنواره کارآفرینی» اشاره کرد که این برنامه هر روز به مدت 35 دقیقه و با حضور کارآفرینان روی آنتن شبکه یک می رود.
برنامه «پایش» هم روزهای یکشنبه و سه شنبه مطابق با اهداف ستاد رسانه ای جهش تولید صدا و سیما از این شبکه پخش می‌شود.
علی مروی تصریح کرد: بخش سوم فعالیت شبکه یک سیما در این زمینه، تولید مستندهای نیمه بلند و مستندهای بلند است که از ابتدای امسال تاکنون 6 مستند بلند 30 دقیقه ای روی آنتن رفته است. مستندهای «سهمی‌برای فردا»، «سقف آرزوها» و «جهش تولید» از این جمله اند.
در بخش مستند نیمه بلند با موضوع مالیات هم 2 مستند 10 دقیقه ای تاکنون پخش شده است که مستند «تراز» از جمله آن‌ها است.

به گفته علی مروی به این مجموعه باید برنامه‌های تامینی شبکه یک را هم اضافه کرد که به همین منظور برنامه «تلاش ایرانی» هر روز پخش می‌شود. گروه سیاسی شبکه یک هم در مسیر جهش تولید میان برنامه ای 5 دقیقه ای با عنوان «گیر کار کجاست» را تولید و پخش کرده است.

امتیاز شما