امروز يك شنبه  ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳

«تشرف» راوی ارادت بی وصف عاشقان ثامن الائمه (ع)

مشاهده ۱۹۰۰
۱۳۹۹/۰۷/۱۵- ۱۳:۰۰

مجید صفری تهیه کننده برنامه «تشرف» از دریافت روزانه بیش از 20 هزار پیامک از دوستداران امام رضا علیه السلام خبر داد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، صفری گفت: با اینکه فصل سوم «تشرف» از روز شنبه (12 مهر) آغاز شده است اما اقبال مردم بی نظیر بوده است و با توجه به اینکه مخاطبان می توانند در طول شبانه روز با شماره پیامک 3000014 با برنامه ارتباط برقرار و دلنوشته‌ هایشان با امام رضا علیه السلام را به برنامه ارسال کنند، هر روز تعداد زیادی از مردم به عشق امام رضا علیه السلام با برنامه «تشرف» همراه می‌ شوند.
تهیه کننده «تشرف» افزود: در هر برنامه، دلنوشته‌ های مردم را رضا حسینیان مجری برنامه و یا مهمان‌ها می خوانند و بعد از هر برنامه هم با چند نفر از آن‌ها تماس تصویری گرفته می‌ شود تا بتوانند به صورت زنده به حضرت رضا علیه السلام، سلام بدهند و زیارت کنند.
قرار است بعد از اعلام وضعیت سفید و رفع خطر کرونا از بین کسانی که پیامک داده اند و تاکنون به سفر مشهد مشرف نشده اند تعدادی به قید قرعه به زیارت امام حسین علیه السلام فرستاده شوند.
برنامه «تشرف» که این شبها از پشت بام حرم رضوی میهمان خانه‌ های بینندگان شبکه یک سیماست، به بررسی نقش امام رضا (ع) در زندگی شخصی هنرمندان و چهره‌ های برتر کشور و همچنین حس و حال تشرف در بارگاه نورانی ثامن الحجج(ع) اختصاص دارد.
این ویژه برنامه با مشارکت موسسه رسانه‌ های صوتی و تصویری آستان قدس رضوی و گروه معارف شبکه یک سیما تدارک دیده شده است.
ویژه برنامه «تشرف» با مشارکت موسسه رسانه‌ های صوتی و تصویری آستان قدس رضوی و گروه معارف شبکه یک سیما تدارک دیده شده است و همه روزه از ساعت 19 به صورت زنده از بارگاه منور رضوی در شبکه یک سیما پخش می‌ شود.

امتیاز شما