امروز سه شنبه  ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

در دل با مردم در «یه صبح تازه»

مشاهده ۳۹۱
۱۳۹۹/۰۸/۱۹- ۰۷:۴۴

سیمای مرکز سمنان به منظور ایجاد شور و نشاط صبحگاهی، فصل جدید برنامه «یه صبح تازه» را تهیه و پخش می کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این برنامه به تهیه کنندگی محمدرضا ولی نژاد کشتلی و کارگردانی هنری بهرام کمیجانی و کارگردانی تلویزیونی اسماعیل رمضانی با هدف ایجاد شور و نشاط در ساعات آغازین کار و تلاش صبحگاهی و فرهنگ سازی در زمینه‌ های مسائل اجتماعی، فرهنگی و زیست محیطی هر روز هفته به جز پنجشنبه و جمعه به صورت زنده از ساعت 7:50 تا 8:50 از سیمای مرکز سمنان پخش می‌شود.

در این برنامه شخصیتی به نام عمو عوض که در ظاهر مسئول آبدار خانه برنامه است، در فواصل برنامه با مجریان درباره موضوع برنامه و یا مسائل و مشکلات روز جامعه  وارد بحث و گفت و گو می‌ شود و از زبان آن‌ها با مسئولان صحبت می‌کند. بازیگر این بخش علیرضا نجم الدین از بازیگران پیشکسوت تئاتر و تلویزیون است که بیش از سی سال در این حرفه فعالیت دارد.

از ویژگی‌ های دیگر «یه صبح تازه» اختصاص هر برنامه به نام یک شهید استان است که با قرائت زندگی نامه و بخش هایی از  وصیت نامه شهید برنامه متبرک می‌شود.

ورزش صبحگاهی، گزیده اخبار استان، کارشناس روانشناسی، حکایت های شنیدنی، کارشناس تغذیه ای، قرائت پیامک های مخاطبان، گزارش هوا شناسی، سرودهای شاد صبحگاهی و ... از بخش های این برنامه هستند که با اجرای پرستو احمدی و جواد دربانی تقدیم مخاطبان سیمای مرکز سمنان می‌ شوند.

 

امتیاز شما