امروز چهارشنبه  ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳

«نگارستان» سهند روی آنتن شبکه شما

مشاهده ۴۵۲
۱۳۹۹/۰۹/۱۲- ۱۲:۱۰

برنامه تلویزیونی«نگارستان» این هفته با محور استان آذربایجان شرقی، به صورت مشترک از شبکه سهند و شبکه شما تقدیم مخاطبان می‌ شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، «نگارستان» یکی از برنامه‌ های شبکه شماست که به معرفی استان‌های کشور می‌ پردازد و این برنامه پنجشنبه 13 آذر به استان آذربایجان شرقی اختصاص دارد. برنامه«نگارستان» قرار است به مدت 90 دقیقه به صورت زنده و مشترک، با تهیه کنندگی کمال پورفرج از شبکه استانی سهند و شبکه شما با آیتم های جذاب و مختلف تقدیم مخاطبان تلویزیون در اقصی نقاط کشور شود.

در این برنامه علاوه بر معرفی جاذبه‌ های دیدنی، گردشگری و صنایع دستی استان، با دعوت از کارشناسان و استادان دانشگاه، اطلاعاتی هم درخصوص جاذبه‌های اجتماعی، علمی و ادبی و همچنین ورزشی استان در اختیار بینندگان قرار می‌گیرد.

شهریارشناسی با حضور دکتر اقبالی، معرفی شعرا و هنرمندان استان با حضور استاد فرزبد از خوشنویسان به نام استان، اجرای زنده موسیقی‌ های محلی، دعوت از ورزشکاران و مدال آوران معلول استان و بزرگداشت روز معلولین، گشتی در آرشیو صدا و تصاویر استاد شهریار و پخش اشعار وی با تصویر و صدای خودشان و پخش کلیپ ها و تصاویر متنوع از مناطق مختلف استان، از دیگر آیتم های این برنامه است.

مخاطبان می توانند «نگارستان» شبکه سهند را فردا از ساعت 17:35 تا ساعت 19 تماشا کنند.

امتیاز شما