امروز پنج شنبه  ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳

مروری بر زندگی پربار دانشمند هسته ای در«ایثار جلوه لری»

مشاهده ۶۰۹
۱۳۹۹/۰۹/۱۲- ۱۲:۵۴

رادیو آذربایجان شرقی در برنامه «ایثار جلوه لری» امشب، به صورت ویژه به زندگی و تلاش های خالصانه شهید محسن فخری زاده می‌ پردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه«ایثار جلوه لری» امشب با رویکرد بررسی زندگی شهید محسن فخری زاده، دانشمند هسته ای، که در روزهای اخیر با عملیات تروریستی دشمنان ایران اسلامی‌ به فیض شهادت نائل شد، روی آنتن رادیو آذربایجان شرقی می رود.

در این برنامه با دعوت از استادان و متخصصان دانشگاهی، زندگی نامه شهید فخری زاده و تاثیرگذاری وی در دوران دفاع مقدس و بعد از آن در سال های جنگ اقتصادی و تحریم کشور و نقش این شهید بزرگوار در پیشرفت های گسترده ایران اسلامی در حوزه‌ های هسته ای و موشکی ، دارو و درمان و تلاش های فراموش نشدنی وی در دوران اپیدمی‌ کرونا و تولید کیت های تشخیص بیماری و ... بررسی می‌ شود.

همچنین در این برنامه نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی‌ به صورت تلفنی، درباره ابعاد مختلف نقش شهید فخری زاده در توفیقات هسته ای ، آخرین مصوبات مجلس در واکنش به شهادت وی و ... صحبت می‌کنند.

پخش پیام مقام معظم رهبری درباره شهادت این دانشمند جهانی ، گزارش های مردمی ، پیامک ها و تلفن‌های مردمی از دیگر آیتم های این برنامه است.

برنامه«ایثار جلوه لری» به تهیه کنندگی نوید پورنجف، از ساعت 22 به مدت 55 دقیقه از طریق آنتن رادیو آذربایجان شرقی تقدیم شنوندگان می‌ شود.

امتیاز شما