امروز شنبه  ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳

توصیه‌ های مهم به بیماران دیابتی درباره کرونا

مشاهده ۳۰۱
۱۳۹۹/۱۰/۰۳- ۱۰:۳۶

برنامه «سیمای خانواده» امروز با محور اطلاع رسانی به بیماران دیابتی درباره کرونا پخش می‌ شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، دکترسعید کلباسی، فوق تخصص غدد، با حضور در برنامه «سیمای خانواده» درباره کرونا و بیماران دیابتی صحبت می‌ کند.
 براساس اعلام پژوهشکده غدد درون ریز، بیماران مبتلا به دیابت، بیشتر دچار عفونت‌ های مختلف از جمله عفونت‌ های تنفسی می‌ شوند و امکان شدید بودن عفونت در آن‌ها بیشتر است. در این شرایط، هر چه وضعیت کنترل قند خون برای بیمار دیابتی بهتر باشد، بدن او بهتر می‌ تواند با عفونت ایجاد شده، مقابله کند. دکتر کلباسی در برنامه امروز به بینندگان توصیه‌ هایی در این زمینه می‌ کند.
در ادامه این برنامه، دکترعلی صدرا در ادامه بحث شناخت در جلسات خواستگاری، درباره درون گرا و بیرون گرا و نشانه‌ های آن توضیح می دهند.
در پایان برنامه هم، بخش نمایشی با عروسک گردانی احمداکشته و صدای اردشیر منظم و موضوع خواستگاری تقدیم علاقه مندان می‌ شود.
برنامه «سیمای خانواده» کاری از گروه اجتماعی شبکه یک سیماست که به تهیه کنندگی کننده علیرضا متقیان و اجرای مجریان هرمز شجاعی مهر، عباس طاهریان، فرشته ایزدی، ساجده سلیمانی، محمد رضا حسینیان، نعیمه خزایی و فاطمه رضاپور هر روز بجز جمعه‌ ها به صورت زنده، ساعت 20 : 12 از شبکه یک پخش می‌ شود.

امتیاز شما