امروز جمعه  ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

در مراسم معارفه مدیرکل صداو سیمای کیش تاکید شد: برنامه‌ریزی برای پخش سراسری تولیدات رسانه‌ای جزیره

مشاهده ۳۲۱
۱۳۹۹/۱۲/۲۳- ۱۵:۴۱

مدیرکل برنامه ریزی و نظارت معاونت استان‌های صداوسیما گفت: تولیدات رسانه‌ای جزیره کیش در شبکه‌های استانی دیده نمی‌شود و ما درصدد هستیم سال آینده همانند مرکز مهاباد و آبادان، امکان پخش سراسری تولیدات کیش را از طریق ماهواره فراهم کنیم.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، علیزاده، مدیرکل برنامه ریزی و نظارت معاونت استان‌های صداوسیما در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل جدید صدا و سیمای مرکز کیش گفت: براساس اقلیم و شرایط جزیره کیش، پیوست رسانه‌ ای تولیدات این مرکز در دستور کار سازمان و مرکز کیش قرار دارد.

وی بابیان اینکه از ۱۶۰ شبکه رسانه ملی، ۸۱ شبکه زیر مجموعه معاونت استان‌ها فعالیت می‌کند، گفت: براساس اقلیم وشرایط جزیره کیش، پیوست اولویت های جزیره کیش در دستور کار سازمان و مرکز کیش قرار دارد و بر اساس این پیوست موضوعاتی، چون گردشگری حلال، توریست درمانی و مسابقات ورزشی در ابعاد ملی و بین المللی دارای از ظرفیت‌های خوب تولیدات رسانه‌ای کیش است.

داوود سیروس، مدیرکل جدید صداوسیمای مرکز کیش هم در این مراسم گفت: با تلاش همکاران مرکز کیش و با تعامل بیش از پیش با سازمان منطقه آزاد و سایر نهاد‌ها کیش درصدد به‌روزرسانی خدمات و تولیدات رسانه‌ای هستیم.

پورعلی، معاون فرهنگی واجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش هم دراین جلسه از تاثیرگذاری و قدرت فضای مجازی درعرصه تولیدات رسانه‌ای گفت و افزود: با بازنگری درشیوه تولیدات رسانه‌ای می‌توان قدرت رسانه را بالا برد و در بازار پر رقابت رسانه‌ای پیروز میدان شد.

مدیرکل پیشین صداوسیمای مرکز کیش نیز از تلاش‌های همکاران خود و تعامل مردم و مسئولان باصداوسیما قدردانی کرد.

شیخ یعقوب شمس، امام جمعه اهل سنت کیش هم با قدردانی از تولیدات رسانه‌ای مرکز کیش با محتوای فرهنگ سازی در مقابله با کرونا و شناساندن دستاورد‌های تجاری و اقتصادی کیش، از مدیرکل جدید مرکز خواست با معرفی اقلیم وطبیعت و آداب و رسوم و فرهنگ بومیان کیش و با پیگیری مشکلات مردم در رشد و آبادانی منطقه بکوشد.

تصاویر

امتیاز شما