امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

قدردانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز از عملکرد صداوسیمای مرکز آذربایجان غربی در مقابله با کرونا

مشاهده ۸۰۸
۱۳۹۹/۱۲/۲۹- ۱۵:۴۰

رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی تبریز تلاش صدا و سیما در ایام کرونا را ارزشمند خواند و گفت: عوامل صدا و سیما در سرما و گرما، در فصول مختلف سال و در مواقع بحرانی در کنار کادر درمان بوده اند، صادقانه خدمت کرده اند و از همکاران حوزه سلامت محسوب می شوند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، دکتر صومی در نشست هم‌اندیشی مشترک با صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی که در دانشگاه علوم پزشکی تبریز برگزار شد، از تلاش‌های یک‌ساله این رسانه استانی قدردانی کرد.

مرتضی صفری، مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی نیز از تولید و پخش ۱۱۵۰ ساعت برنامه در زمینه کرونا در این رسانه استانی از ابتدای شیوع این بیماری خبر داد و گفت: ما با رویکردهای مختلف از جمله اطلاع رسانی، آموزش، تجلیل از خدمات کادر درمان، هشداردهی درباره جنگ نرم دشمنان و ... وظایف خود را در حوزه مقابله با کرونا و پیامدهای آن انجام داده ایم.

وی با تاکید بر اینکه راهبرد دشمنان از بین بردن مرجعیت رسانه در افکار عمومی ‌بود، تصریح کرد: رسانه ملی با تمام توان توانسته در مقابل این طراحی‌ها بایستد و همچنان تراز خود را در سطح انقلاب اسلامی حفظ نماید.

تصاویر

امتیاز شما