امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

تعامل صداوسیمای گلستان با ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)

مشاهده ۲۶۳
۱۴۰۰/۰۱/۱۷- ۱۰:۲۸

در دیدار مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان گلستان با مدیرکل صداوسیمای مرکز، بر تعامل بیش ار بیش مرکز گلستان با این ستاد تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان با حضور در صداوسیمای گلستان، با مدیرکل این مرکز دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدار، مدیرکل صداوسیمای گلستان شعار امسال را شعار هوشمندانه ای خواند و گفت: راهکار تحقق اقتصاد مقاومتی، عمل کردن به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب است و مردم و مسئولان باید در این مسیر گام بردارند.

منتظر حجت با بیان اینکه وظیفه همه ما فراهم کردن زیر ساخت های مقدمات کار و برطرف کردن موانع تولید است گفت: رسانه ملی نیز همچون سال های گذشته برای اجرایی شدن شعار سال و حمایت از تولید و برطرف کردن موانع تولید اقدام می‌کند.

وی افزود: رشد اقتصادی بدون در نظر گرفتن تحول فرهنگی در اقشار مختلف جامعه امکان پذیر نیست و با توجه به اینکه گلستان جزء استان‌های کمتر توسعه یافته است، نیازمند سرمایه گذاری‌ های گسترده ای در عرصه‌ های مختلف برای کمک به حل معضل بیکاری و توسعه اشتغال پایدار است.

مدیرکل مرکز گلستان تصریح کرد: ستاد اجرای فرمان حضرت امام (ره)، توانسته خدمات خوبی در زمینه اشتغال و کمک های مومنانه در استان گلستان داشته باشد و این موضوع به خوبی در عملکرد این ستاد ملموس است .

 ‏در ادامه این نشست، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان، ضمن تبریک سال نو  و قدردانی از تلاش های مدیر کل صدا و سیما و عملکرد این مرکز، بر  تعامل همه‌ دستگاه‌ های اجرایی با ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) تأکید کرد.

سلمان زاده اظهار کرد: بنیاد برکت از نهادهای پر تلاشی است که در پیشانی فعالیت های خود به خودکفایی مردم مناطق محروم و هم وطنانی که مجالی برای بروز استعدادهای خود نداشتند، می‌ پردازد و برای تحقق این امر خطیر و مردمی نیازمند یاری و کمک صداوسیمای گلستان هستیم.

امتیاز شما