امروز چهارشنبه  ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳

اولویت رسانه ملی تولید محتوای مرتبط با فرهنگ ایثار و شهادت

مشاهده ۸۵
۱۴۰۳/۰۲/۰۶- ۱۱:۴۱

اسدی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با حضور در رسانه استانی با شکری نیا مدیر کل صدا و سیمای گلستان دیدار و در خصوص ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مدیرکل صداوسیمای گلستان ضمن ابراز خرسندی از این دیدار با اشاره به الویت رسانه ملی و استانی با توجه به سند تحول سازمان در امتداد چشم انداز از تولید برنامه‌های محتوایی مرتبط با فرهنگ ایثار و شهادت برای انتقال به نسل آینده در صدا و سیمای گلستان خبر داد.

شکری نیا در ادامه بر همکاری‌های رسانه‌ای در فضای ایثار و شهادت و ضرورت گسترش همکاری‌های مشترک تأکید کرد و افزود: وظیفه ذاتی رسانه ملی پرداختن به مقوله ایثار و شهادت است و صداوسیمای گلستان آمادگی تولید برنامه‌های مختلفی را در حوزه ایثار و شهادت دارد.

وی با اشاره به اینکه همه ما مدیون و بدهکار به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران هستیم و هر چقدر که در راه خدمت رسانی به آنها گام برداریم باز هم کم است اذعان کرد: برنامه‌سازان رسانه استانی همچون سال‌های گذشته همه توان و ظرفیت خودرا برای معرفی ارزش‌ها و نشر فرهنگ ایثار و شهادت به‌کار خواهند گرفت.

در ادامه این نشست مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ضمن تشکر و قدردانی از تعامل خوب مدیر کل صدا و سیما با بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گفت: دشمن در عرصه رسانه بسیار هزینه می‌کند تا به هر طریقی اذهان جامعه را مشوش و جوانان ما را نسبت به این انقلاب و نظام بدبین کند و این بار سنگین بر دوش رسانه ملی است تا با جهت دهی درست بتواند با برنامه‌های ترویجی ایثار و شهادت و معرفی چهره‌های ایثارگر، حقیقت اهداف متعالی این انقلاب را به جامعه معرفی کند.

اسدی با تشکر از پوشش و توجه خوب صدا و سیما به مسائل ایثارگران و خانواده‌های معظم آنان گفت: تعامل بسیار خوبی میان بنیاد شهید وصداوسیمای گلستان برای تولید برنامه‌های محتوایی در حوزه ایثار و شهادت وجود دارد.

وی در پایان از صدا و سیما به عنوان زبان گویا، مغز متفکر گفتمان انقلاب اسلامی و مروج فرهنگ انقلاب اسلامی یاد کرد و خواستار حمایت بیشتر از بنیاد شهید و امور ایثارگران در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شد.

تصاویر

امتیاز شما