امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

نقد و بررسی کتاب«پیامبر بی معجزه» در رادیو فرهنگ

مشاهده ۲۰۱
۱۴۰۰/۰۲/۱۳- ۱۱:۲۸

کتاب«پیامبر بی معجزه» به قلم محمدعلی رکنی، که در ۱۶۸ صفحه در نشر صاد منتشر شده، در برنامه«سیم و زر» امروز معرفی می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در برنامه«سیم و زر» 13 اردیبهشت، امین خرمی‌با محمدعلی رکنی، نویسنده کتاب«پیامبر بی معجزه» درباره این اثر گفت و گو می‌کند.
کتاب«پیامبر بی معجزه» داستان جنگ و جدال میان روح و نفس آدمی است. لغزش‌ هایی که هر لحظه رخ می‌دهد و تمایلات و تردیدهایی که مسیر زندگی انسان را مشخص می‌کند.
این کتاب داستان بخشی از زندگی وحید است، سید روحانی و مبلغی که قرار است برای برگزاری یک مراسم روضه به روستایی برود. از همسرش می‌ خواهد همراهش نیاید و پیش پدر و مادرش بماند، اما زنش قبول نمی‌ کند. در راه اشرار به آن‌ ها حمله می‌ کنند و دستگیرشان می‌ کنند. شخصی به نام قادر که سردسته دزدها است، می‌ خواهد سید را نزد آسا، سر دسته اشرار ببرد. مردی که به تازگی پسرش حاتم را به جرم قاچاق مواد مخدر از دست داده است. حالا آسا می‌ خواهد انتقام پسرش را از سید بگیرد. فراز و نشیب‌ های داستان ما را به درون ذهن و فکر وحید می‌ برد. مردی که در نفس خودش هم محبوس شده است و مدام در ذهنش درگیر است.
برنامه«سیم و زر» با تهیه کنندگی فریده گودرزی و گویندگی فاطمه اسحاق تبار، ساعت ۱۲ روی موج اف ام ردیف ۱۰۶ مگاهرتز از رادیو فرهنگ پخش می‌شود.

امتیاز شما