امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

شبکه استانی سمنان راوی مثنوی پایداری می‌شود

مشاهده ۲۰۶
۱۴۰۰/۰۳/۰۲- ۰۸:۲۷

صدا و سیمای مرکز سمنان به مناسبت سوم خرداد و به منظور پاسداشت حماسه‌ها و پایمردی‌های دلاورمردان دوران دفاع مقدس، ویژه برنامه‌های متنوعی را تدارک دیده است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سیمای مرکز سمنان به همین مناسبت یک قسمت از برنامه «گفتمان» را به این موضوع اختصاص داده است. پخش مراسم ویژه‌ای که داره کل حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان برگزار می‌کندو پخش مراسم «یادواره شهدای روحانی» شهرستان سمنان از دیگر برنامه‌های سیمای مرکز به این مناسبت است. برقراری ارتباط زنده تصویری با مناطق جنگی جنوب و پخش سرودها و نواهای خاطره‌انگیز  دوران دفاع مقدس نیز بخش دیگری از برنامه‌های مرکز سمنان به این مناسبت را تشکیل می دهد.

صدای مرکز سمنان هم در دو مستند رادیویی به تهیه کنندگی و گزارشگری مهران مجید پناه با عنوان‌های «خرمشهر، شهری در آسمان» و «روز سوم» یادآور خاطرات آزادسازی خرمشهر می‌شود. پخش ویژه برنامه  «ایران شهر » از ساعت 9 تا 11 صبح روز سوم خرداد و یک قسمت برنامه 15 دقیقه‌ای با عنوان «مثنوی پایداری» در ساعت 20:45 روز سوم خرداد هم از دیگر برنامه‌هایی است که به یاد حماسه‌سازان آزادسازی خرمشهر از صدای مرکز سمنان پخش خواهد شد.

 

امتیاز شما