امروز شنبه  ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳

ویژه‌برنامه‌های شبکه خلیج فارس در سوگ خورشید

مشاهده ۲۳۹
۱۴۰۰/۰۳/۰۸- ۱۱:۲۰

صدا و سیمای خلیج فارس به مناسبت سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و نیز قیام خونین 15 خرداد، ویژه برنامه‌های مختلفی تدارک دیده که تقدیم مخاطبانش می‌کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، رادیو خلیج فارس در ویژه برنامه «روح خدا» به تبیین شخصیت حضرت امام خمینی (ره) می‌پردازد. گزارش، موسیقی با کلام وبی کلام، سخنرانی امام و رهبری، مباحث کارشناسی با موضوع امام خمینی (ره) و شخصیت ایشان، انقلاب اسلامی در جهان، تلفن و پیامک مردمی و معرفی کتاب درباره شخصیت و مبارزات حضرت امام خمینی از بخش‌ها و موضوعات اصلی این برنامه است. ویژه برنامه «روح خدا» به تهیه کنندگی عباس ایرانمنش در یک قسمت 60 دقیقه ای در 14 خرداد، ساعت 18 به صورت زنده و مستقیم روی موج صدای خلیج فارس می رود. رادیو خلیج فارس همچنین به مناسبت نیمه خرداد 1342 ویژه برنامه «قیام ماندگار» را به تهیه کنندگی امید تنی در یک قسمت 60 دقیقه‌ای برای پخش از شبکه استانی در نظر گرفته است. این برنامه به بررسی قیام خونین 15خرداد و نقش آن در پیروزی انقلاب اسلامی، نقش روحانیت به خصوص امام خمینی (ره) در هدایت مبارزه با طاغوت و تأثیر پیروزی انقلاب بر نهضت های آزادی بخش در منطقه و جهان می‌پردازد. این ویژه برنامه شامل سخنرانی امام و رهبری، تلفن و پیامک مردمی و مباحث کارشناسی است. «قیام ماندگار» 15 خرداد در ساعت 18 تقدیم مخاطبان صدای خلیج فارس می‌شود.

سیمای خلیج فارس نیز به مناسبت سالروز رحلت حضرت امام خمینی (ره) و نیمه خرداد 1342 ویژه برنامه «سوگ خورشید» را در نظر گرفته که تقدیم مخاطبان می‌کند. این ویژه برنامه با هدف شناخت بهتر اندیشه‌های امام راحل و نیز تبیین سیره و روش حضرت امام خمینی (ره) در ابعاد مختلف زندگی فردی و اجتماعی و نیز نقش امام خمینی (ره) در الگوگیری مردم دیگر کشورها و شکل گیری مبارزات انقلابی آماده شده است. این ویژه برنامه به مسائلی همچون قیام 15 خرداد به عنوان نقطه عطف انقلاب اسلامی و تأثیر این رویداد مهم به تغییر اوضاع و احوال آن روزها می‌پردازد. «سوگ خورشید» به تهیه کنندگی فرخ محمودی در دو قسمت 45 دقیقه ای پنجشنبه شب، ساعت 21 و جمعه‌شب ساعت 22 از سیمای خلیج فارس تقدیم مخاطبان می‌شود.

امتیاز شما