امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

ویژه برنامه‌های شبکه استانی سمنان در سوگ آفتاب

مشاهده ۱۵۱
۱۴۰۰/۰۳/۱۰- ۲۰:۴۴

صدا و سیمای سمنان در قالب ویژه برنامه های مختلف یادآور دو واقعه تاریخی 14 و 15 خرداد می شود و از بزرگ مردی می گوید که نامش در تاریخ ایران و جهان جاودانه شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، به این مناسبت سیمای استانی سمنان در ویژه برنامه ای با نام «روح الله» از ساعت 21  تا 22 روزهای  14 و 15 خرداد  به  بررسی ویژگی‌های شخصیتی امام خمینی (ره)، قیام 15 خرداد و سی و دومین  سالگرد رهبری، حضرت آیت الله خامنه ای می‌پردازد. برنامه «گفتمان هفته» هم در روزهای 14 و 15 خرداد با موضوع سیره عملی حضرت امام خمینی (ره) و قیام 15 خرداد پخش می‌شود. تهیه یک برنامه گزارشی با عنوان «رویداد»، پوشش رسانه ای دو یادواره شهدای استان، مستندی با عنوان «امتداد» با موضوع انتخاب حضرت آیت الله خامنه ای به عنوان رهبری انقلاب اسلامی،  پویانمایی با عنوان «پا به پای آفتاب» با موضوع دوران کودکی حضرت امام خمینی (ره)، گزیده‌هایی از سخنان امام خمینی (ره) و مستند «طلایه دار» با موضوع زندگی امام خمینی (ره) بخش دیگری از این برنامه‌ها است. در ضمن مستندهای «خط امام» و «خورشید عالم تاب»، چند کلیپ، تله فیلم های «مثل یک پدر» و «صنوبر» و فیلم سینمایی «قیام» از دیگر برنامه‌های سیمای استانی سمنان در  سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)  و قیام 15 خرداد خواهند بود.

شبکه رادیویی سمنان نیز با تولید و پخش ویژه برنامه زنده «در سوگ آفتاب» و «قیام ماندگار» در روزهای 14 و 15خرداد از ساعت 18 تا 20، پخش مستند «روح الله»، پخش برنامه‌هایی با عناوین «هجرت در خرداد»، «پیر جماران»، «در سوگ آفتاب»، «آغاز» و «یک روز یک انقلاب» به این دو واقعه تاریخی می‌پردازد و برای مخاطبانش از اندیشه‌های ناب امام خمینی (ره) می‌گوید.

معاونت فضای مجازی هم با طراحی و انتشار هفت قسمت مسابقه با عنوان «راه نما» برگرفته از «وصیت نامه سیاسی - الهی امام خمینی (ره)» در فضای مجازی، انتشار پنج کلیپ تصویری و 10 عکس نوشت و استوری اینستاگرام، یک قسمت موشن کمیک، دو قسمت اینفوگرافی و سه قسمت پادکست، دو رویداد بزرگ 14 و 15 خرداد را پوشش می دهد و مخاطبان فضای مجازی را همراهی می‌کند.

امتیاز شما