امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

آشنایی با طرح «با من بخوان» در رادیو فرهنگ

مشاهده ۱۹۶
۱۴۰۰/۰۳/۱۲- ۱۱:۵۱

در برنامه «کتاب بان» شنبه ۱۵ خرداد، با طرح «با من بخوان» که با هدف ترویج کتاب‌ خوانی برای همه کودکان به‌ ویژه کودکان محروم و در بحران اجرا می شود، آشنا می شوید.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در برنامه «کتاب بان» علی اکبر زین العابدین، کارشناس مجری با زهره قائینی درخصوص طرح «با من بخوان» گفت و گو می‌ کند.

طرح «با من بخوان» برنامه‌ ای برای ترویج کتاب‌خوانی برای همه کودکان به‌ ویژه کودکان محروم و در بحران است که زیر نظر موسسه پژوهشی تاریخ ادبیات کودکان اجرا می‌ شود.
طرح «با من بخوان» بر پایه رساندن کتاب‌ های مناسب و باکیفیت به دست همه کودکان بنا شده است، به‌ ویژه کودکانی که در وضعیت معمول زندگی، به این‌ گونه از کتاب‌ ها دسترسی ندارند. «همه کودکان حق دارند کتاب‌های باکیفیت بخوانند» در سرلوح این برنامه قرار دارد، این‌ طرح بر تقویت سواد پایه و سهیم شدن کتاب با کودکان و نوجوانان با روش بلندخوانی، گفت‌ و گو و نمایش در پیوند با کتاب تمرکز دارد.
گفتنی است با توجه به رسالت این برنامه در معرفی چهره‌ های مروج کتابخوانی، به عنوان الگو برای ترویج فرهنگ مطالعه در جامعه و آشنایی شنوندگان با شیوه‌ های تبلیغ کتابخوانی، این هفته فرهاد معززی از کهگیلویه و بویراحمد به عنوان مروج مطالعه کتاب، از تجربیات خود در این زمینه سخن می‌ گوید.
برنامه «کتاب بان» به تهیه کنندگی فریده گودرزی، از ساعت 10:30 به همت گروه کتاب رادیو فرهنگ روی موج اف ام ردیف۱۰۶ مگاهرتز پخش می‌ شود.

امتیاز شما