امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

«برای وطنم»، ویژه برنامه شبکه اترک در 28 خرداد

مشاهده ۳۰۶
۱۴۰۰/۰۳/۲۶- ۰۷:۲۸

«برای وطنم» عنوان ویژه برنامه‏ صداوسیمای خراسان شمالی است که جمعه 28 خرداد با موضوع انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی‌ شهر و روستا پخش می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، صدای اترک در ویژه برنامه «برای وطنم» با دعوت از مدیران اجرایی، کارشناسان، هنرمندان و مسئولان ضمن پرداختن به ویژگی‌های سیاسی و اجتماعی انتخابات و نقش و اهمیت مردمی‌ بودن انتخابات در کشور، با ایجاد شور و اشتیاق در شنوندگان ساعات خوشی را برایشان به ارمغان می آورد. گزارش و گفت و گو با مردم، ارتباط زنده با شهرهای استان، گزارش از محل اخذ رأی، برگی از تاریخ (یاد آوری انتخابات گذشته)، شعر و نوشته‌هایی درباره انتخابات، مصاحبه، موسیقی، تلفن و پیامک های مردمی از بخش ‏های گوناکون برنامه «برای وطنم» است که جمعه 28 خرداد، ساعت 6 صبح تا پایان زمان رأی گیری از رادیو اترک به صورت زنده پخش می‌شود.

سیمای اترک نیز جمعه 28 خرداد از ساعت 6 صبح تا پایان زمان رأی گیری با برنامه «برای وطنم»، روز به یادماندنی را برای مخاطبانش رقم می زند. در بخشی از این برنامه با حضور کارشناسان، مسئولان و هنرمندان به نقش پر رنگ مردم در مسائل کشور و شرکت در انتخابات و سرنوشت خویش پرداخته می‌شود. دعوت از خوانندگان و نوازندگان و اجرای موسیقی زنده، گزارش و گفت و گو با رأی دهندگان، ارتباط با شهرهای استان و گزارش از صندوق های رأی از بخش ‏های مختلف برنامه است.
معاونت خبر مرکز خراسان شمالی هم در بخش ‏های مختلف خبری با پوشش اخبار و رویدادهای مربوط و تهیه گزارش و مستند خبری، گفت و گوی ویژه خبری و ... به این مهم می‌پردازد.

تصاویر

امتیاز شما