امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

هرج و مرج اقتصادی در لبنان «در جریان خاورمیانه» پرس‌تی‌وی

مشاهده ۱۷۰
۱۴۰۰/۰۴/۱۵- ۱۳:۱۱

برنامه «جریان خاورمیانه» (Midea Stream) به موضوع هرج و مرج اقتصادی در لبنان و انتشار تصاویر حمله هواپیماهای بدون سرنشین ارتش یمن به ائتلاف سعودی می پردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، «جریان خاورمیانه» در برنامه این هفته خود سقوط ارزش پول ملی لبنان و فروپاشی اقتصاد این کشور را که باعث هرج و مرج شده است مورد نقد و بررسی قرار می‌دهد.
این برنامه همچنین به تبعات منطقه‌ای و بین‌المللی حملات پی در پی ارتش و نیروهای مردمی یمن به مواضع نیروهای ائتلاف به رهبری عربستان سعودی می‌پردازد.
دکتر محسن صالح، مفسر سیاسی از بیروت به عنوان میهمان بخش اول «جریان خاورمیانه» موضوعاتی همچون دلایل سقوط اقتصادی لبنان، عوامل دخیل در آن، نافعان از این وضعیت و احتمال تغییر اوضاع و اصلاح امور را مورد واکاوی قرار می‌دهد.
تیم اندرسون، نویسنده و پژوهشگر دانشگاه سیدنی استرالیا میهمان بخش دوم برنامه است و مروه عثمان، مجری و تهیه کننده «جریان خاورمیانه» از او درباره اهمیت حمله هواپیماهای بدون سرنشین مقاومت یمن به نیروهای ائتلاف سعودی و اهداف اصلی از انجام آن خواهد پرسید.
برنامه «جریان خاورمیانه» سه‌شنبه ساعت 21:00 به وقت تهران از شبکه پرس تی‌وی پخش می‌شود. تکرار این برنامه نیز چهارشنبه ساعت 10:00، 17:00 و 23:00، پنج‌شنبه ساعت 18:00، 03:00، جمعه ساعت 12:00 و شنبه ساعت 05:00 خواهد شد.

امتیاز شما