امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

رادیو معارف همراه با پویش به عشق علی ع در سیستان وبلوچستان

مشاهده ۱۰۱
۱۴۰۰/۰۴/۲۲- ۱۰:۴۲

رادیو معارف با اعزام تیم برنامه ساز خود به سیستان و بلوچستان به یاری هموطنان خود می شتابد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی،  همزمان با شیوع گسترده ویروس منحوس کرونا در سیستان و بلوچستان، شبکه رادیویی معارف با همکاری  جمعیت امام رضایی‌ها پویش ملی #به_عشق_علی_علیه_السلام  را برای کمک به مردم عزیز سیستان و بلوچستان راه اندازی کرده و در همین راستا با اعزام تیم برنامه ساز "مهربان باشیم" به این استان به یاری هموطنان خود می‌شتابد.

مجله صبحگاهی «مهربان باشیم»که هر روز صبح ساعت 6:45 به روی آنتن می رود  روزهای چهارشنبه و پنجشنبه 23 و 24 تیرماه 1400به این شهر سفر خواهد کرد و از  شهر زاهدان این برنامه را تقدیم مخاطبان خود می‌کند.

این برنامه در این دو روز با این دو پرسش از مخاطبان خود در حمایت از مردم سیستان و بلوچستان تقدیم شنوندگان می‌شود که «اگر در محل کار و زندگیتون با مشکلی روبرو باشین بهترین راه برای بیان و طرح مشکل رو چی میدونید؟»  و  «یه جمله  در حمایت از مردم شریف سیستان و بلوچستان برامون بگین؟»

شنوندگان برنامه «مهربان باشیم» از ساعت ۶:۴۵ می توانند تجربه‌ها و نظرات خود را با این موضوع با خطوط روابط عمومی رادیو معارف۲-۳۲۹۱۰۵۵۱ و یاسامانه ۳۰۰۰۰۵۵۳مطرح کنند.

برنامه «مهربان باشیم» در این روزها به تهیه کنندگی محمد جواد محمدی و اجرای رضا ملایی تقدیم شنوندگان خواد شد.

 شایان ذکر است علاقه مندان به مشارکت در  پویش ملی #به_عشق_علی_علیه_السلام می توانند از طریق کد دستوری#888*780* یا با شماره کارت 5102-1186-7211-5041 به هر میزان که تمایل دارند کمک کنند.

امتیاز شما