امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

«نسیم شمالی» در گلستان و مازندران

مشاهده ۳۳۷
۱۴۰۰/۰۵/۰۵- ۰۹:۴۱

ویژه برنامه «نسیم شمالی» کاری مشترک از معاونت های سیمای مراکز گلستان و مازندران است که هر هفته جمعه‌ها تقدیم مخاطبان می شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این ویژه برنامه به مدت 37 برنامه 120 دقیقه ای در استان‌های گلستان و مازندران به تهیه کنندگی و کارگردانی سید روح الله بنی عقیل از مرکز گلستان و قاسم محمد پور از مرکز مازندران به صورت زنده و مستقیم از شبکه گلستان، مازندران و شبکه شما پخش می‌شود.

«نسیم شمالی» هر جمعه ساعت 10 تا 12 یک هفته در گلستان و یک هفته در مازندران به سمع و نظر بینندگان همیشه همراه می رسد.

این برنامه با هدف معرفی ظرفیت های استان‌ها در ابعاد مختلف فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی تدارک دیده شده است. در این برنامه هنرمندان سرشناس ملی و چهره‌های برتر استان در حوزه‌های مختلف به عنوان مهمان حضور خواهند داشت و موسیقی‌های سنتی، محلی  و پاپ از هر دو استان با نگاه ویژه به موسیقی‌های سنتی و محلی هر استان با اجرای مشترک مهین مسعودی و وحید حسین زاده از مرکز گلستان و روفیا رحمانی و حمید شفاهی از مرکز مازندران پخش می‌شود.

«نسیم شمالی» هفته‌هایی که استان گلستان میزبان است در مکان‌های گردشگری مختلف استان گلستان از جمله سایت جنگلی خانه طبیعت ناهارخوران گرگان، ساحل دریای بندرگز  و بندر ترکمن و مکان‌های بوم گردی استان، برج قابوس در گنبد کاووس و ... تولید و اجرا می‌شود.

این برنامه پنجشنبه و جمعه 7 و 8 مرداد ماه به مناسبت عید غدیر خم در گلستان و سایت جنگبی خانه طبیعت ناهار خوران گرگان از ساعت 10 تا 12 به تصویر در می آید.

در ضمن نویسندگی آن را مجتبی طالبی و کارگردان تلویزیونی اش را حمید درباری از صدا و سیمای گلستان برعهده دارند.

امتیاز شما