امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

«زن زندگی؛ مرد زندگی» را از فردا در شبکه پنج ببینید

مشاهده ۲۱۷
۱۴۰۰/۰۵/۳۱- ۱۱:۴۳

مجموعه تلویزیونی «زن زندگی؛ مرد زندگی» به تهیه کنندگی رضا جودی و کارگردانی غلامرضا رمضانی و مسعود شاه محمدی، از دوشنبه اول شهریور روی آنتن شبکه پنج می رود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مجموعه تلویزیونی «زن زندگی؛ مرد زندگی» به قلم فهیمه سلیمانی، در گونه کمدی اجتماعی در 26 قسمت 40 دقیقه ای برای گروه فیلم و سریال شبکه پنج سیما تولید شده است.

در این سریال عزت مهرآوران، محمود جعفری، شهین تسلیمی، لیلی فرهادپور، سروش جمشیدی، نعیمه نظام دوست، خاطره حاتمی، میثم رازفر، رضا یزدانی، سامان دارابی، فرزانه سهیلی، صبا گرگین پور، کتایون بختیاری، آیدا نامجو و... هنرنمایی می‌ کنند.

مجموعه تلویزیونی «زن زندگی؛ مرد زندگی» روایت زوجی است که چند سال از زندگی مشترک شان می‌ گذرد و در هر قسمت، یک قصه جذاب را برای مخاطب به نمایش در می آورند.

این مجموعه تلویزیونی در فضایی شاد، کمدی و ملودرام، به واقعیت های زندگی و اجتماع می‌ پردازد و آن را به ظرافتی خاص توصیف و نقد می‌کند.

مجموعه تلویزیونی «زن زندگی؛ مرد زندگی» همچنین روایتگر موضوعاتی نو و متناسب با ذائقه نسل امروز است. موضوعاتی که بر ضرورت گفت و گوی بین زوجین تاکید می‌ کند و از همین رو می‌تواند در قالبی طنز، محتوایی آموزنده را نیز برای مخاطب به ارمغان بیاورد.

مجموعه «زن زندگی؛ مرد زندگی» از شنبه تا چهارشنبه هر هفته ساعت 23 از شبکه پنج پخش و روز بعد ساعت 2، 11 و 19 بازپخش می‌شود.

امتیاز شما