امروز چهارشنبه  ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳

تولید برنامه‌های مشترک آموزشی با همکاری رسانه استانی، شورای اسلامی‌ و شهرداری خرم آباد

مشاهده ۴۹۱
۱۴۰۰/۰۶/۱۳- ۰۸:۴۱

شیروی، مدیرکل صدا و سیمای لرستان در دیدار با اعضای شورای اسلامی‌ شهر و سرپرست شهرداری خرم‌ آباد از آمادگی شبکه استانی لرستان برای تولید برنامه‌های مشترک با شورای شهر و شهرداری خرم آباد خبر داد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، شیروی در این دیدار با بیان اینکه ۱۰۰ درصد از جمعیت استان لرستان تحت پوشش شبکه آنالوگ و ۹۸درصد تحت پوشش شبکه دیجیتال قرار دارد، گفت: صدا و سیمای استانی آماده تولید برنامه با موضوعات مختلف اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و مشکلات شهرنشینی است. وی در ادامه به مبحاحثی در خصوص راه اندازی استودیو تلویزیونی در شورای شهر، تولید مستند با موضوع فرهنگ شهرنشینی و مطالبه مردم از شورای شهر و شهرداری‌ها پرداخت.

فتوحی، سرپرست شهرداری خرم آباد هم با قدردانی از برنامه‌های صدا و سیما در حوزه مشکلات شهری، از افتتاح پل ماسور و ایجاد پارک هفت هکتاری در محل سابق پادگان ۰۷ خرم آباد خبر داد و گفت: امسال طرح پوشش آسفالت برای خیابان‌های شهر خرم آباد اجرا خواهد شد.

رضا بیرانوند، رئیس شورای اسلامی‌ شهر خرم آباد نیز در این دیدار خواستار تعامل بیشتر اعضای شورای شهر و شهرداری خرم آباد در تولید برنامه‌های فرهنگ شهرنشینی و آموزش شهروندان در قالب برنامه‌های تولیدی و خبر صدا و سیمای لرستان شد.

تصاویر

امتیاز شما