امروز شنبه  ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳

نمایش وحدت و اقتدار ملی با ویژه برنامه های شبکه استانی آذربایجان غربی

مشاهده ۱۷۶
۱۴۰۰/۰۷/۲۸- ۱۱:۰۵

صدا و سیمای آذربایجان غربی به مناسبت میلاد خجسته پیامبر اسلام حضرت محمد(ص) و هفته وحدت، برنامه‌ های متنوعی را با محور وحدت و همدلی تدارک دیده است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سیمای آذربایجان غربی، ویژه برنامه زنده «رسم عاشقی» را به تهیه کنندگی محمدرضا همتی و حسین جنگجو، در طول هفته وحدت و روز میلاد پیامبر اسلام(ص) از ساعت 8:30 به مدت 40 دقیقه به تصویر در می آورد.

برنامه «ائویمیز» به تهیه کنندگی گیتا حری رضایی و اتابک حبیبی، هم روز یکشنبه 2 آبان از ساعت 12:45 سیره اخلاقی و عملی پیامبر اسلام(ص) در خانواده‌ را تبیین می‌کند. برنامه شبانگاهی «اولدوز» در هفته وحدت از ساعت 21 به مدت 60 دقیقه، با آیتم های شاد و متنوع به صورت ویژه به وحدت و همدلی اقوام و مذاهب می‌پردازد.

برنامه‌ های کردی «گشت و سیران»، «نوژین»، «پنجره» و «ساباتی ژین» نیز از 27 مهر تا پایان هفته وحدت، به تهیه کنندگی علی سهیلی نژاد و محمدرضا صمدی زاده با رویکرد جشن‌ های هفته وحدت در مناطق مختلف استان روی آنتن سیمای آذربایجان غربی می رود. همچنین برنامه‌ ظهرگاهی «اذان نغمه سی» با حضور استادان حوزه و برنامه‌های «به وقت جوانی»، «نوجوان»، «سلام اوشاقلار» و مستندهای تامینی و تولیدی سیمای آذربایجان غربی نیز با موضوع وحدت و اقتدار ملی پخش می‌شود.

رادیو چی چست نیز از آغاز هفته وحدت در برنامه‌ های «سلام یاشایش»، «سئوگی سارایی»، «اجابت چاغلاری»، «قاصدک»، «ائل سوزو» ،«جوانه‌ های چی چست» و ... با پخش گزارش، ارتباط با مسئولان، دعوت از هنرمندان و نمایش های طنز، به موضوع هفته وحدت و میلاد رسول اکرم(ص) پرداخته است. همچنین ویژه برنامه رادیویی «بایراملیق» به تهیه کنندگی زهرا محمدی، در روز میلاد پیامبر اسلام(ص) از ساعت 10 به مدت 120 دقیقه به صورت زنده پخش می‌شود. بررسی نقش امام صادق(ع) در احیای مکتب تشیع، معنای وحدت در آیات و روایات و ... از محورهای این برنامه‌ است.

تولید عکس نوشت، پوستر، گزارش و ویدیو کلیپ ویژه هفته وحدت، برگزاری پویش شهید وحدت با محور شهید سلیمانی، ایفای نقش مکملی از طریق تقطیع و بارگزاری قطعات جذاب برنامه‌های سیما و صدا، اجرای برنامه عملیات رسانه ای ویژه هفته وحدت، انعکاس مراسم های ویژه هفته وحدت و مولودی خوانی در فضای مجازی از اقدامات معاونت فضای مجازی در هفته وحدت است.

واحد خبر صدا و سیمای آذربایجان غربی نیز در هفته وحدت با پوشش مراسم هایی که شیوه نامه بهداشتی را رعایت کرده باشند، گزارش از مردم درخصوص وحدت و همدلی و ارسال گزارش ها و خبرهای مربوط به میلاد پیامبر و هفته وحدت، به این مهم می‌ پردازد.

امتیاز شما