امروز پنج شنبه  ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

تقویت حس خودباوری در برنامه «من می‌توانم» سیمای نور

مشاهده ۱۸۴
۱۴۰۰/۰۹/۰۹- ۱۱:۴۴

مجموعه تلویزیونی «من می‌توانم» برای تقویت حس خودباوری و امید به آینده در نوجوانان از سیمای نور پخش می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، از آنجا که خودباوری نسل جوان رمز پویایی، ماندگاری و اقتدار انقلاب و نظام اسلامی طی سالیان اخیر بوده است و اعتماد به نفس و خودباوری نقش مهمی در اقتدار نظام و دستیابی به قله رفیع پیشرفت و توسعه جامعه دارد، سیمای مرکز قم با تولید مجموعه برنامه «من می‌توانم» سعی در تقویت حس خودباوری و امید به آینده در نوجوانان دارد.

در این برنامه علاوه بر توجه به موضوعات آموزش سبک زندگی اسلامی - ایرانی و راهکارهای اسلامی‌ برای آینده، برنامه ریزی برای تحصیل و انتخاب‌های مختلف زندگی مانند انتخاب رشته تحصیلی و شغلی در بخش کارشناسی، در بخش‌هایی متنوع دیگر به معرفی گروه‌های موفق نوجوانان در فعالیت‌های اجتماعی، فرهنگی و هنری پرداخته می‌شود. معرفی کتاب و سرگرمی‌های مفید برای نوجوانان، الگوهایی برتر برای سنین نوجوانی، معرفی شهدای نوجوان در قالب داستانک برای آشنایی نسل جدید انقلاب با شهدای هم سن و سال خود و بالابردن روحیه سلحشوری و جهاد و تقویت باورهای انقلابی و حفظ آرمان‌های انقلاب از دیگر بخش های برنامه «من می‌توانم» است.

مجموعه «من می‌توانم» به تهیه کنندگی و کارگردانی محمد حسین لطفی نیاسر و با اجرای امیر حسام عظیمی و مهسا زمانی، سه شنبه‌ها از ساعت 19:30 از شبکه نور پخش و چهارشنبه‌ها از ساعت 13:30 و پنج شنبه‌ها از ساعت 20:30 بازپخش می‌شود.

امتیاز شما