امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

مبارزه حاج قاسم با داعش از دریچه دوربین «سینمای ایرانی»

مشاهده ۲۴۹
۱۴۰۰/۱۰/۱۱- ۱۲:۱۰

«به وقت شام» عنوان فیلمی است که این هفته در برنامه «سینمای ایرانی» برای مخاطبان اسپانیایی زبان شبکه هیسپان تی‌ وی، نقد و بررسی و نقش سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در مبارزه با داعش و دیگر گروه‌های تروریستی تشریح می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه «سینمای ایرانی» با اجرای اسوالدو کانالز که هر هفته ضمن نمایش یک فیلم سینمایی ایرانی، با دعوت از عوامل و کارشناسان به بررسی آن می‌پردازد، در این قسمت فیلم سینمایی «به وقت شام» به کارگردانی و نویسندگی ابراهیم حاتمی‌کیا را با حضور تهیه‌کننده این فیلم محمد خزاعی به نقد می‌گذارد.
در خلاصه «به وقت شام» آمده است: یونس و علی، پدر و پسرخلبانی هستند که مأموریت ویژه آن‌ها به پرواز درآوردن یک هواپیمای ایلیوشین-۷۶ درتَدمُر به سمت دمشق است. آن‌ها باید مردم تحت ظلم داعش را به وسیله این پرواز نجات دهند اما در این راه مشکلات زیادی در انتظار آن‌ها است.
بابک حمیدیان، هادی حجازی‌فر، پیر داغر، خالد السید، رامی عطاالله، الیث المفتی و ژاله کاظمی در این فیلم سینمایی هنرنمایی کرده‌اند.
برنامه «سینمای ایرانی» (Cine Iraní ) به تهیه کنندگی و کارگردانی فهمیه اسماعیل پور، از جمله برنامه‌های پربیننده شبکه اسپانیایی زبان تلویزیون است که معرفی قابلیت های سینمای ایران و سینماگران ایرانی را در دستورکار دارد.
این برنامه امروز شنبه 11 دی، ساعت 18 به وقت تهران روی آنتن شبکه هیسپان تی وی می رود و تکرار آن روز یکشنبه در ساعت های 10:30،1:30 و 22 و روز دوشنبه 8:30 پخش می‌شود.

امتیاز شما