امروز پنج شنبه  ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳

بحران انسولین در ایالات متحده به نقل از «ما مردم»

مشاهده ۱۴۹
۱۴۰۰/۱۰/۲۲- ۱۲:۳۱

موضوع برنامه «ما مردم» (We The People)شبکه پرس‌ تی‌ وی به ضعف در ارائه خدمات سلامت و بهداشت عمومی در آمریکا و بحران انسولین در این کشور اختصاص دارد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه این هفته «ما مردم» به بهانه ایجاد بحران انسولین در ایالات متحده، به بررسی ضعف‌های این کشور در تامین سلامت شهروندان می‌پردازد.
دکتر مارگارت فلاورز مدیر مرکز مقاومت مردمی و آبراهام مارکز روزنامه‌ نگار تحقیقی به عنوان مهمانان برنامه، درباره داروی انسولین که به نماد هزینه‌های بالای مراقبت‌های بهداشتی در آمریکا تبدیل شده است، سخن می‌گویند.
دنیل آریا مجری «ما مردم» از مهمانان برنامه درباره تفاوت نگاه جمهوری‌خواهان و دموکرات‌ها به مقوله بهداشت عمومی در ایالات متحده سوال می‌کند. او همچنین این پرسش را با دکتر مارگارت فلاورز و آبراهام مارکز در میان می‌گذارد که چرا قیمت انسولین در آمریکا تا این حد گران است، به طوری که برای بیماران دیابتی و حتی پزشکان این کشور تبدیل به یک شوک شده است؟

برنامه «ما مردم» روز پنجشنبه ساعت 11 به وقت تهران از شبکه پرس تی‌ وی روی آنتن می‌رود و تکرار آن همان روز ساعت 23، جمعه ساعت 10، شنبه ساعت 7 و 19 و یکشنبه ساعت 3 خواهد بود. علاقه مندان می توانند با مراجعه به لینک https://www.presstv.ir/Section/15082 این برنامه را در وب سایت شبکه پرس تی وی مشاهده کنند.

امتیاز شما