امروز شنبه  ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳

«دردسرهای شیرین» شبکه 5 برای نوروزی شاد و پر ماجرا

مشاهده ۱۶۰
۱۴۰۰/۱۱/۲۴- ۱۱:۳۳

سریال نوروزی «دردسرهای شیرین» با بازی پوریا پورسرخ و مریم مومن، این روزها در تهران در حال تصویربرداری است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی به نقل از خبرگزاری ایسنا، عوامل سریال نوروزی شبکه پنج سیما این روزها در اطراف میدان فردوسی در حال ضبط هستند و بخش هایی از این سریال شنبه ۲۳ بهمن در حضور خبرنگاران رسانه‌ها تصویربرداری شد.

در این روز سکانس‌هایی از قسمت‌های هشتم و نهم از سریال «دردسرهای شیرین» به کارگردانی سهیل موفق و تهیه کنندگی سیدعلی‌اکبر محمودی‌مهریزی، تصویربرداری شد.

پیش بینی می‌شود مراحل تدوین و پس از تولید در روزهای عید و در حال پخش سریال هم ادامه داشته باشد.

مریم مومن و پوریا پورسرخ، دو بازیگر اصلی سریال هستند که در این روز در یکی از ساختمان‌های محوطه ساختمان مرکزی بانک ملی، در محله فردوسی تهران جلوی دوربین رفتند.

این سریال، داستانی اجتماعی با رگه‌هایی کمدی دارد و داستان زوجی را روایت می‌کند که در زندگی با چالش‌هایی جدی روبه رو می‌شوند.

رضا توکلی نیز دیکر بازیگر این سریال است. او نقش مردی متمول را ایفا می‌کند. در روزهای آتی بازیگران دیگری نیز به این گروه اضافه خواهند شد.

افسانه بایگان، یوسف مرادیان، پاشا جمالی، سمیرا حسینی، رسول توکلی، پوراندخت مهیمن، مرتضی کاظمی، سهیل قاصدی، فهیمه سلیمانی و ژیلا دایی، از دیگر بازیگران این سریال نوروزی هستند.

امید گلزاده، طراح گریم سریال دردسرهای شیرین است که در چهلمین جشنواره فیلم فجر، برنده سیمرغ بلورین بهترین چهره پردازی برای فیلم سینمایی برف آخر و شادروان، شده است.

سهیل موفق در کارنامه خود کارگردانی فیلم‌های سینمایی «شکلاتی» و «پاستاریونی» را دارد.

تصاویر

امتیاز شما