امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

بررسی نقش رسانه‌های غربی در بحران اوکراین در پرس تی‌وی

مشاهده ۱۰۸
۱۴۰۰/۱۲/۰۲- ۱۱:۰۷

ادعای تهاجم روسیه به اوکراین از سوی غرب و دروغ‌های رسانه‌ای شکل گرفته حول آن در برنامه «اعلامیه با ریچارد مدهرست» شبکه پرس تی‌وی بررسی می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه این هفته «اعلامیه با ریچارد مدهرست» (The Communiqué with Richard Medhurst)نگاهی  به هجمه رسانه‌ای غرب مبنی بر حمله قریب‌الوقوع روسیه به اوکراین و نقش کشور‌های غربی و در راس‌شان آمریکا در پدید آمدن این بحران دارد.
ریچارد مدهرست مجری برنامه در گفت‌وگو با الکساندر مک کی، نماینده پارلمان کانادا به ریشه‌یابی مشکلات به وجود آمده میان روسیه و ادامه هجمه رسانه ای غرب مبنی بر حمله قریب الوقوع روسیه به اوکراین  و نقش کشورهای غربی و در راس‌شان آمریکا در پدید آمدن و دامن زدن به این بحران می‌پردازد.
ادامه هجمه و ادعای غرب مبنی بر حمله قریب‌الوقوع روسیه به اوکراین با وجود عقب‌نشینی نیروهای روسیه از مرز این کشور، محور دیگر گفت‌وگوها در برنامه «اعلامیه با ریچارد مدهرست» است.
مدهرست همچنین از مک کی می‌پرسد که رسانه‌های غربی از چه تکنیک‌هایی برای ایجاد بحران استفاده می‌کنند؟ و تشابهات بحران اوکراین با جنگ عراق چیست و ناتو برای دامن زدن به این بحران چه می‌کند؟
برنامه «اعلامیه با ریچارد مدهرست» به کارگردانی ساتراپ شجاعی دوشنبه ساعت ۲۱:۰۰ به وقت تهران روی  آنتن شبکه پرس تی‌وی می‌‌رود و بازپخش این برنامه روز سه شنبه ساعت ۰۵:۰۰، ۱۹:۰۰ و ۰۳:۰۰، چهارشنبه ساعت ۰۸:۰۰، پنجشنبه ساعت ۱۴:۰۰ و روز جمعه ساعت ۲۳:۰۰ خواهد بود.

امتیاز شما