امروز چهارشنبه  ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳

عیدانه‌های شبکه فارس در عید سعید فطر

مشاهده ۱۴۱
۱۴۰۱/۰۲/۱۰- ۱۴:۴۳

صداوسیمای فارس به مناسبت عید فطر ویژه برنامه‌های متنوع، شاد و مفرحی را برای بینندگان و شنوندگان خود در نظر گرفته است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، اقامه نماز عید فطر صبح روز عید فطر، ساعت 7 از حرم مطهر شاهچراغ(ع) به صورت زنده روی آنتن سیمای فارس می رود.

همچنین در صورتی که دوشنبه عید فطر اعلام شود، ویژه برنامه شبکه فارس به مناسبت عید فطر از دوشنبه تا چهارشنبه و در صورتی که سه شنبه عید فطر اعلام شود، این ویژه برنامه، سه شنبه و چهارشنبه از سیمای فارس پخش خواهد شد. این ویژه برنامه زنده ساعت 09:30 تا 12:30 با دعوت از مجریان شبکه فارس، نخبگان، ورزشکاران، هنرمندان و شاعران برجسته استان، برگزاری مسابقه، طنز و  اجرای خوانندگان مطرح فارس روی آنتن می رود.

پخش سه فیلم سینمایی هر روز ساعت 14و برنامه کودکان و نوجوانان ویژه عید فطر به صورت زنده از دیگر برنامه‌های شبکه فارس به مناسبت عید فطر است.

برنامه زنده «دلگشا» ویژه عید فطر از شامگاه عید هر شب ساعت 21:15 تا 23 از سیمای فارس پخش خواهد شد. به دلیل تقارن ایام عید فطر با هفته معلم و هفته کارگر نیز با دعوت از این اقشار زحمتکش و ارزشمند در برنامه «دلگشا» تلاش می‌شود تا برنامه شاد و بانشاطی برای بینندگان پخش شود.

برنامه‌های شاد و پرمخاطب «نارنجستان» ساعت 09:30 تا 11 و برنامه «پسین دلگشا» ساعت 18:30 تا 19:30 در روز عید فطر از رادیو فارس به صورت زنده پخش خواهد شد. این دو ویژه برنامه شامل بخش های طنز، ترانه، موسیقی و سرودهای شاد و عیدانه، نمایش، تلفن و پیامک های مخاطبان، گزارش های مردمی، ارتباط با شهرستان‌ها و اطلاع از حال و هوای عید فطر در این مناطق خواهد بود.

معاونت خبر شبکه فارس هم در بخش های خبری 16 رادیو و 20:45 و 23:15 تلویزیون، رویدادهای استان در ایام عید را به سمع و نظر مخاطبان می رسانند. پخش نماز عید فطر در شیراز و شهرستان‌ها، گزارش های شاد مردمی و گزارش در خصوص فضائل و اعمال عید فطر در دستور کار معاونت خبر فارس قرار دارد.

همچنین پوشش و اطلاع رسانی زمان و مکان عید سعید فطر با طراحی اینفوگرافی، پرداختن به جلوه‌های ویژه نماز عید فطر و نماهنگ آداب و سنن اهل سنت جنوب فارس در خصوص عید فطر از مهمترین برنامه‌های فضای مجازی صداوسیمای فارس است.

 

 

 

 

 

تصاویر

امتیاز شما