امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

دست پر شبکه استانی دنا برای عید سعید فطر

مشاهده ۱۹۸
۱۴۰۱/۰۲/۱۱- ۰۹:۲۸

صداوسیمای کهگیلویه و بویراحمد همزمان با فرارسیدن عید سعید فطر، با ویژه برنامه‌های شاد و مفرح، اوقات خوشی را برای مخاطبان تدارک دیده است.

 به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سیمای دنا در روز عید فطر برنامه «عیدانه» را به تهیه کنندگی کامران پاک منش، به مدت چهار شب از ساعت 21 به مدت 90 دقیقه با حضور اقشار مختلف مردم روی آنتن می‌برد. این برنامه از آیتم های گزارش مردمی، مولودی خوانی و موسیقی تشکیل شده است.
همچنین گروه‌های برنامه ساز در این چهار روز به شهرستان‌های استان اعزام می‌شوند و برنامه‌های تولیدی شهرستان‌ها نیز در این ویژه برنامه پخش می‌شود.
صدای دنا ویژه برنامه «عید بندگی» را با محور پوشش زنده رادیویی نماز عید فطر، اطلاع رسانی مبالغ ذکات فطریه و نحوه پرداخت آن از ساعت 6:30 تا 8 روز عید به روی آنتن می‌برد. تهیه کنندگی این برنامه را میترا الهی و گویندگی آن را حمیدرضا رحمت پور و سهیلا سیف الله زاده بر عهده دارند.
«عیدانه» از دیگر برنامه‌ های صدای دنا به تهیه کنندگی فریبا علیپور و با گویندگی جهانبخش صابری و شیوا رضایی زاده، به مناسبت عید فطر است که در دو نوبت صبح و عصر از ساعت 9 تا 10:30 و از ساعت 18 تا 19:30 بر روی آنتن می رود.
طنز، لطیفه، نمایش های کوتاه، موسیقی‌های شاد، پخش تلفن و پیامک مخاطبان و مسابقات از آیتم های برنامه است.
معاونت خبر برای پوشش هر چه بهتر نماز عید فطر و خطبه‌های آن در استان، ۲۳ گروه خبرنگار و تصویربردار را اعزام می‌کند، از این تعداد سه گروه در شهر یاسوج و ۲۰ گروه نیز شهرستان‌ها و شهرها را پوشش می دهند. برای اولین بار در استان، نماز عید فطر ۷ روستا  بر روی آنتن خبر دنا می رود.
معاونت فضای مجازی مرکز  نیز تولید موشن گرافیک و عکس نوشت را منتشر می‌کند.






امتیاز شما