امروز چهارشنبه  ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳

جشن رادیو قم در «حریم عشق»

مشاهده ۲۴۸
۱۴۰۱/۰۳/۱۱- ۰۸:۲۸

صدای مرکز قم به مناسبت ایام دهه کرامت ویژه برنامه زنده «حریم عشق» را تقدیم مخاطبان رادیو قم می‌کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، رادیو قم به مناسبت ایام دهه کرامت و خجسته میلاد امام رضا (ع) و حضرت معصومه سلام الله علیهما ویژه برنامه زنده «حریم عشق» را روی آنتن می‌برد.

در این برنامه کارشناسان و میهمانان از اساتید حوزه و دانشگاه به بررسی ابعاد شخصیتی امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س)، ابعاد وجودی حضرت معصومه سلام الله علیها به عنوان الگوی دختران امروز به مناسبت نامگذاری ولادت ایشان به عنوان روز دختر، بیان اهمیت حضور کریمه اهل بیت علیها السلام در قم، بررسی سیره زندگانی و شخصیت امام رضا «ع» در ابعاد مختلف فردی و اجتماعی و توجه به رافت و مهربانی در زندگانی به تاسی از آن حضرت، بیان رابطه خواهر و برادری امام رضا(ع) و حضرت معصومه (س)‌، امام رضا «ع» در منظر سایر معصومین علیهم السلام و ... می‌پردازد.

پرداختن به آداب و رسوم مردم قم در ایام ولادت و دهه کرامت، معرفی بیت النور، محل اقامت حضرت معصومه سلام الله علیها در قم، ارتباط زنده با حرم مطهر رضوی در مشهد الرضا، حرم حضرت شاهچراغ علیه السلام در شیراز و بیان حال و هوای این دو شهر در دهه کرامت از بخش‌های متنوع این ویژه برنامه است.

ویژه برنامه «حریم عشق» به تهیه کنندگی طیبه رضوانی، گویندگی فاطمه احمدیان، نویسندگی الهام مهرآئین و گزارشگری الهه کرمی از چهارشنبه 11 تا شنبه 21 خرداد مصادف با میلاد حضرت معصومه سلام الله علیها تا میلاد حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا علیه السلام و ایام دهه کرامت هر روز ساعت 10 صبح تقدیم شنوندگان رادیو قم می‌شود.

امتیاز شما