امروز پنج شنبه  ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
بهره گیری از توان شرکت های داخلی در ارسال سیگنال
بهره گیری از توان شرکت های داخلی در ارسال سیگنال

راه اندازی فرستنده‌های اصلی TS3,TS4 در ایستگاه مرادتپه قزوین

مشاهده ۵۸۸
۱۴۰۱/۰۳/۱۸- ۰۸:۰۸
تعداد بازدید:588

با بهره گیری از توان شرکت های داخلی در ارسال سیگنال، فرستنده‌های اصلی TS3,TS4 در ایستگاه مرادتپه قزوین راه اندازی شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، با تلاش و همت همکاران اداره کل فرستنده‌های تلویزیونی و رادیویی اف ام معاونت توسعه و فناوری رسانه، به منظور توسعه پوشش شبکه‌های HD در قالب بسته‌های تلویزیونی TS3,TS4، دو دستگاه فرستنده دیجیتال ساخت شرکت های داخلی تامین و در ایستگاه مرادتپه قزوین برای پخش برنامه‌های تلویزیونی TS3,TS4 نصب و جایگزین فرستنده‌های متوسط قدرت این ایستگاه شد و به بهره برداری رسید. گرفت.

لازم به ذکر است تاخیر در راه اندازی فرستنده‌های مذکور به دلیل پلان فرکانسی نامناسب تخصیصی به دو ایستگاه اکبرآباد الموت و مرادتپه بود که پس از اعمال اصلاحات در پلان فرکانسی ایستگاه اکبرآباد الموت نهایتا این پروژه با موفقیت به بهره برداری رسید.

با اجرای این پروژه در ایستگاه مرادتپه چهار دستگاه فرستنده برای پخش  برنامه‌های TS1,TS2,TS3,TS4 و یک فرستنده متوسط قدرت برای پخش برنامه‌های TS5 درحال کار هستند.

گفتنی است، ایستگاه پرقدرت تلویزیونی و رادیویی اف ام مرادتپه قزوین پوشش دهنده مناطقی همچون شهر قزوین و بخش هایی چون اسفرورین، دشتابی، شال، مرکزی و... دارای پوشش استانی 81.52 و پوشش 1.29 درصد در کل کشور است.

امتیاز شما