امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

«چهلستون» جنگ شاد شبانه شبکه قزوین

مشاهده ۴۷۳
۱۴۰۱/۰۴/۱۲- ۱۲:۰۹

چهلستون با هدف معرفی ظرفیت ها و توانمندی‌های استان در حوزه‌های مختلف از شبکه قزوین پخش می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این برنامه در فضایی صمیمی، گرم و شاد با حضور چهره‌های محلی و شاخص استان که هریک در زمینه‌های مختلف فرهنگی، هنری، علمی و سیاسی قابلیت های ویژه و تخصص منحصر به فردی در حوزه کاری و شخصی خود دارند به گفتگو می نشیند.
«چهلستون» هرقسمت از برنامه را به یک موضوع خاص اختصاص می دهد. این موضوعات شامل: حضور اهالی روستاهای استان قزوین در برنامه بصورت زنده، گفتگوی مجری با ایشان و نمایش تمام ظرفبت ها و توانمندی‌های روستا همچون معرفی صنایع دستی، پخت نان در برنامه و ..... ، معرفی توانمندی‌های حوزه ورزش استان با دعوت از قهرمان‌ها و چهره‌های شاخص ورزشی ، اختصاص بخش های برنامه به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره موضوعاتی همچون اقتصاد دانش بنیان، تولید ملی و .... می‌پردازد. همچنین در این برنامه بخش های متنوعی بصورت مجله تصویری برای مخاطبان به تصویر کشیده می‌شود.
در  برنامه «چهلستون» از مشارکت و حضور مخاطبین نیز به واسطه ارتباط با سامانه پیامکی برنامه و ظرفیت شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی استفاده می‌شود. از دیگر بخش های این برنامه تلویزیونی می توان به برگزاری مسابقه، پخش وله‌های گردشگری، بخش های طنز و گفتگو با حضور میهمانان ملی اشاره کرد.
«چهلستون» به نویسندگی، تهیه کنندگی و کارگردانی مهدی افشار قهرمانی هرشب حوالی ساعت 21:00 بمدت 60 دقیقه روی آنتن شبکه قزوین می رود.

امتیاز شما