امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
دنا در جشنواره ملی زیارت مشهد مقدس
دنا در جشنواره ملی زیارت مشهد مقدس

درخشش رادیو دنا در جشنواره ملی زیارت

مشاهده ۲۷۰
۱۴۰۱/۰۳/۲۲- ۱۳:۱۲
تعداد بازدید:270

مدیرکل صداو سیمای کهگیلویه و بویراحمد از درخشش رادیو دنا در نخستین جشنواره تولیدات رادیویی زیارت در مشهد مقدس خبر داد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، امیر رئوف  گفت:  جشنواره  رادیویی زیارت در بخش‌های ترکیبی، نمایش، خبر، فضای مجازی، موسیقی و نغمات، پژوهش و نویسندگی برگزار شد، که رادیو دنا در بخش های میزگرد با اثر « پرسمان» به تهیه کنندگی محمدصادق آزادی، فیچر و مینی فیچر با اثر « تو را می خواند» به تهیه کنندگی مسعود رشیدی و بخش ترکیبی با اثر « آخرین سرباز » به تهیه کنندگی وحید علویان موفق به کسب رتبه‌های برتر شدند.

 مدیر کل  شبکه استانی دنا ایجاد رقابت تخصصی میان برنامه‌سازان شبکه‌های سراسری، استانی و شناسایی استعدادهای جدید در سطح کشوررا  در موضوع زیارت و همچنین انتقال تجربه‌های موفق و ارزیابی برنامه‌ها در جهت ایجاد نظام تشویقی و انگیزشی در فرآیند تولید بخشی از اهداف برگزاری این جشنواره ذکر کرد.

یکی از ماموریت‌های اصلی رادیو زیارت پاسخگویی به اطلاعات و نیاز‌های زائران از آغاز سفر تا پایان سفر و نگاه  به مقوله زیارت، تشرف یک زائر از یک شهرستان به شهرستان دیگر و از یک امام زاده به امام زاده دیگر است..
 امیر رئوف با بیان اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد 225 امامزاده گرانقدر دارد، افزود: بخش های سیما، صدا، خبر و فضای مجازی صداوسیمای استان دراین سالها گزارش ها و مستند های فاخری در حوزه معرفی، تکریم و فلسفه وجودی امامزادگان تولید و پخش کرده اند.
در پایان مراسم نخستین جشنواره تولیدات رادیویی زیارت که در سالن همایش های صداوسیمای مشهد مقدس و با حضور دکتر محمد مهدی رحمتی سرپرست معاونت امور استان‌های صداوسیما برگزار شد از میزگرد با اثر « پرسمان» به تهیه کنندگی محمدصادق آزادی، فیچر و مینی فیچر با اثر « تو را می خواند» به تهیه کنندگی مسعود رشیدی و بخش ترکیبی با اثر « آخرین سرباز » به تهیه کنندگی وحید علویان با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.

تصاویر

امتیاز شما