امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
برای انعکاس کارهای پژوهشی و تحقیقاتی در شبکه دنا؛
برای انعکاس کارهای پژوهشی و تحقیقاتی در شبکه دنا؛

رادیو دانشگاه یاسوج راه اندازی می‌شود

مشاهده ۳۲۱
۱۴۰۱/۰۳/۲۵- ۱۲:۴۹
تعداد بازدید:321

مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد در دیدار با روسای دانشگاه یاسوج راه اندازی رادیو دانشگاه، انعکاس پایان نامه‌ها علمی و تحقیقاتی را ضروری دانست.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی،  امیر رئوف در جلسه دیدار با رئیس و معاونان دانشگاه یاسوج گفت: صداوسیما و دانشگاه یاسوج می توانند در زمینه پروژهای علمی و تحقیقاتی هم افزایی خوبی داشته باشند.
وی اظهار  داشت: دانشکده‌های دانشگاه یاسوج هر کدام همانند یک رسانه می توانند عمل کنند که در این زمینه مجموعه روابط عمومی دانشگاه می تواند با شناسایی سوژه‌ها، خدمات و کارهای هر دانشکده را در اختیار رسانه‌ قرار دهد تا متناسب با آن اثر برنامه سازی انجام گیرد.

رئوف با بیان اینکه صدا و سیما با مشارکت دانشگاه یاسوج،  آمادگی راه اندازی رادیو دانشگاه، را به منظور معرفی پایان نامه‌های موفق به جامعه گفت: رادیو دانشگاه بستر و فرصت خوبی است تا در طول هفته، در یک برنامه به فعالیت ها، اقدامات، رویداد ها، اخبار و خدمات دانشگاه یاسوج بپردازد.

کرمی‌ رئیس دانشگاه یاسوج، با بیان اینکه مجموعه این دانشگاه برای اجرای طرح های پژوهشی  آمادگی همکاری با صدا و سیما را دارد، افزود: هم اکنون 65 طرح پژوهشی در سطح ملی و استانی از سوی اعضای هیئت علمی این دانشگاه در حال انجام است که معرفی توانایی و خلاقیت علمی استادان و دانشجویان دانشگاه با اطلاع رسانی مناسب به جامعه ضرورت دارد.

امتیاز شما