امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

بازدید رئیس کل دادگستری خراسان شمالی از شبکه اترک

مشاهده ۴۴۴
۱۴۰۱/۰۵/۱۰- ۱۰:۳۶

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی به همراه جمعی از معاونان و دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان از بخش ها و فعالیت های شبکه استانی اترک بازدیدکردند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، نهم مرداد سالروز بازدید تاریخی رهبر معظم انقلاب اسلامی از صدا و سیما در سال ۱۳۷۵ به عنوان روز صدا و سیما نامگذاری شده است. این روز بهانه ای شد تا رئیس کل دادگستری استان به همراه جمعی از معاونان و دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان از بخش ها و فعالیت های شبکه استانی اترک بازدید کنند.

حجت الاسلام براتی زاده، رییس کل دادگستری خراسان شمالی در این بازدید ۳ ساعته عملکرد صدا و سیما را در حوزه ی اطلاع رسانی و فرهنگ ‌سازی بسیار موثر خواند و از فعالان رسانه ملی خواست در جهت عملیاتی کردن جهاد تبیین بیش از پیش تلاش کنند.

حمید قربانی جم، مدیرکل صدا و سیمای استان هم بخشی از فعالیت ها و ویژه برنامه‌های شبکه اترک در ایام محرم را بیان کرد.

در این بازدید معاونان واحد‌های تولیدی صدا ، سیما ، خبر و دیگر واحد‌های پشتیبانی به معرفی کوتاهی از فعالیت ها و برنامه‌های حوزه خود پرداختند .

حجت الاسلام براتی زاده سپس در جمع مدیران صدا و سیما حضور یافت و از تلاش های شبانه روزی و مجاهدانه مدیران رسانه استانی در همه عرصه‌ها به ویژه جهاد تبیین قدردانی کرد.

در پایان این بازدید مدیرکل صدا و سیمای استان هم به پاس تعامل شایسته دستگاه قضایی ، حمایت‌ها و همراهی این مجموعه با رسانه ملی ، با اهدای لوحی تقدیر کرد.

امتیاز شما