امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
کارشناسان «جریان خاورمیانه» پرس تی‌وی بررسی می‌کنند؛
کارشناسان «جریان خاورمیانه» پرس تی‌وی بررسی می‌کنند؛

آخرین مواضع جبهه مقاومت در فلسطین و لبنان

مشاهده ۱۹۰
۱۴۰۱/۰۵/۲۵- ۱۲:۲۹
تعداد بازدید:190

کارشناسان برنامه «جریان خاورمیانه» (Mideastream) شبکه پرس تی‌ وی به بررسی آخرین مواضع جبهه مقاومت در فلسطین و لبنان می‌پردازند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه «جریان خاورمیانه» در دو بخش آخرین مواضع جبهه مقاومت در سرزمین‌های اشغالی و لبنان را تحلیل و بررسی می‌کند.
بخش اول برنامه با حضور دکتر امل وحدان مفسر سیاسی از رام‌الله به عنوان کارشناس به جنگ چندروزه اخیر میان اسراییل و نیروهای مقاومت فلسطینی و عملکرد جبهه مقاومت در آن می‌پردازد.
دکتر وحدان بر این نکته مهم تاکید می‌کند که شلیک ۱۰۰۰ راکت تا عمق سرزمین‌های اشغالی و دست بالا داشتن فلسطینیان در این نبرد نشان می‌دهد که نیروهای جبهه مقاومت به یک اتحاد و استراتژی مشترک و هماهنگ در مبارزه با رژیم صهیونسیتی رسیده‌اند.
بخش دوم برنامه در گفت‌وگو با علی مراد، مفسر سیاسی و ستون‌نویس الاخبار به آخرین وضعیت میدان گازی کاریش و هشدار مجدد سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان به اسراییل مبنی بر حفاری غیرقانونی در این میدان می‌پردازد.
مروه عثمان مجری «جریان خاورمیانه» از علی مراد می‌پرسد که آیا اختلافات میان اسراییل و حزب‌الله می‌تواند در نهایت تبدیل به یک جنگ تمام عیار شود؟ و اگر این اتفاق بیفتد اسراییل باید نگران کدام اقدامات و واکنش‌های حزب‌الله باشد؟
برنامه «جریان خاورمیانه» چهارشنبه ساعت 10:00 به وقت تهران از شبکه پرس تی‌وی پخش می‌شود. تکرار این برنامه نیز همان روز ساعت  17:00 و 23:00، پنج‌شنبه ساعت 18:00، 03:00، جمعه ساعت 12:00 و شنبه ساعت 05:00 خواهد بود.. علاقه‌مندان می توانند با مراجعه به لینک https://www.presstv.ir/Section/15095 این برنامه را در وب‌سایت شبکه پرس تی وی مشاهده کنند.

امتیاز شما