امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

شبکه الکوثر «در جستجوی آرامش»

مشاهده ۳۱۲
۱۴۰۱/۰۶/۲۲- ۱۴:۱۶

مجموعه تلویزیونی «در جستجوی آرامش» با کارگردانی سعید سلطانی از شبکه الکوثر در حال پخش است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این سریال در ژانری داستانی و اجتماعی  ساخته شده است. در خلاصه داستان این مجموعه تلویزیونی آمده است: «دکتر بهروز امینی» با بازی «مهدی‌هاشمی» از دانشمندان و پژوهشگران حوزه داروسازی در ایران است. او هم خانواده‌ای مثال‌زدنی دارد و هم در حرفه‌اش موفق بوده و بعد از ۲۰ سال تلاش مداوم توانسته در راستای تولیدات ملی و دانش‌بنیان، دارویی برای درمان سرطان تولید کند که مشابه خارجی ندارد. بعد از تولید دارو، جامعه پزشکی برای بهروز امینی جشنی برپا می‌کند و نام او و شرکتش در سراسر جوامع پزشکی جهان می‌پیچد اما یک اتفاق همه معادلات دکتر امینی را به هم می‌ریزد و آبرویش را در معرض خطر قرار می‌دهد و....
مهدی‌هاشمی، حدیث میرامینی، داریوش فرهنگ، پرویز فلاحی‌پور، فرشته سرابندی، کمند امیرسلیمانی، زنده یاد جمشید مشایخی، پژمان بازغی، عطا عمرانی، مهتاب ثروتی، صحرا اسدالهی، زهرا سعیدی، فاطمه مرتاضی، مانی حیدری، فرشید زارعی‌فرد، محمد متوسلانی، سینا شفیعی، افسانه ناصری، سجاددیرمینا، نگار جوکار، مهشید مرندی و نازگل فرنقی در مجموعه تلویزیونی «در جستجوی آرامش» با تهیه کنندگی علی آشتیانی پور نقش آفرینی کرده اند.
مجموعه تلویریونی «در جستجوی آرامش» در 44 قسمت، هر روز ساعت 19:30 به وقت تهران با زمان تکرار روز بعد ساعت 5:00 و با زبانگردانی و دوبله به زبان عربی شبکه آی فیلم بر روی آنتن شبکه الکوثر است.

امتیاز شما