امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

«زندگی بر ساحل حدیث رضوی» در «سیم و زر» بررسی می‌شود

مشاهده ۱۷۰
۱۴۰۱/۰۷/۰۴- ۰۸:۴۸

کتاب زندگی بر ساحل حدیث رضوی، در «سیم و زر» رادیو فرهنگ بررسی می‌شودنقد و بررسی کتاب «زندگی بر ساحل حدیث رضوی» نوشته حجت الاسلام مجتبی فرجی موضوع برنامه «سیم و زر» رادیو فرهنگ است که دوشنبه ۴ مهر پخش می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، تازه‌ترین برنامه رادیویی «سیم و زر» رادیو فرهنگ به گفت‌وگوی امین خرمی‌به عنوان کارشناس مجری برنامه با حجت الاسلام مجتبی فرجی نویسنده کتاب اختصاص دارد.

این برنامه از ساعت ۱۲:۳۰ دوشنبه ۴ مهر ۱۴۰۱ پخش می‌شود. در این کتاب به اختصار در دو بخش، زندگی فردی و اجتماعیِ سالم را در پرتو فرمایش امام رئوف علی بن موسی الرضا(ع) به تصویر کشیده است. در این کتاب آمده است: امام رضا(ع) در حدیثی گهربار فرموده اند «إِنَّ الناسَ لو عَلِمُوا محاسنَ کَلامِنَا لأتَّبَعُونا؛ بی ‌گمان اگر مردم زیبایی ‌های سخن ما را می ‌دانستند، از ما پیروی می‌ کردند». خوشبختی و سعادت دنیا و آخرت متضمن شناخت و عمل به گفتار أولیاء خداست؛ کلامی‌که سرشار از معارف الهی است؛ معارفی که از وحی الهی سرمنشأ گرفته و خود، مفسّر آیات خداوند است.

برنامه «سیم و زر» که ویژه نقد کتاب است، با تهیه‌کنندگی فریده گودرزی و اجرای فاطمه اسحاق تبار دوشنبه‌ها ساعت ۱۲:۳۰ روی موج اف ام ردیف ۱۰۶ مگاهرتز از رادیو فرهنگ پخش می‌شود.

امتیاز شما