امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
در «پرونده‌های فلسطین» هیسپان‌تی‌وی بررسی می‌شود؛
در «پرونده‌های فلسطین» هیسپان‌تی‌وی بررسی می‌شود؛

جنایات صهیونیست‌ها علیه کودکان فلسطینی

مشاهده ۳۱۰
۱۴۰۱/۰۷/۱۱- ۱۵:۱۶
تعداد بازدید:310

برنامه «پرونده‌های فلسطین» (Causa Palestina) شبکه هیسپان تی وی این هفته به بررسی جنایات رژیم صهیونیستی علیه کودکان فلسطینی اختصاص دارد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه «پرونده‌های فلسطین» (Causa Palestina) شبکه هیسپان با اجرای خوان کارلوس روسو به بررسی اقدامات خشونت آمیز صهیونیست ها علیه کودکان فلسطینی که مورد حمله نیروهای اسرائیلی قرار می‌گیرند و توسط آنها به شهادت می رسند، می‌پردازد.

در این برنامه می‌بینیم کودکان فلسطینی قربانیان اصلی رژیم اشغالگر قدس هستند. صهیونیست ها با بمباران و محاصره کامل غزه، کرانه باختری و قدس بر تمام جنبه‌های زندگی کودکان مظلوم فلسطینی تأثیر می‌گذارد. ترس دائمی از دست دادن خانه، حمله شهرک نشینان اسرائیلی و به شهادت رسیدن توسط نیروهای این رژیم از جمله نگرانی‌های کودکان فلسطینی است. رژیم اشغالگر صهیونیستی در دو دهه گذشته بیش از 2198 کودک فلسطینی را به شهادت رسانده است. این در حالی است که دولت های غربی مدعی حقوق بشر در برابر جنایت های این رژیم سکوت اختیار کرده و به گونه ای عمل می‌کنند که گویا هیچ حقوقی نقض نشده و هیچ اتفاقی نیفتاده است.

برنامه «پرونده‌های فلسطین» سه شنبه ساعت 05:30 بامداد از شبکه هیسپان تی وی پخش می‌شود و بازپخش آن همان روز ساعات 10:30،14،19:30 و روز چهارشنبه ساعات 3:30 بامداد و 17:30 برای مخاطبین اسپانیایی زبان این شبکه معاونت برون مرزی صداوسیما روی آنتن خواهد رفت.

علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به آدرس https://www.hispantv.com/showprogram/causa-palestina/812 این برنامه را در وب‌سایت شبکه هیسپان تی وی مشاهده کنند.

امتیاز شما