امروز يك شنبه  ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

شکوه ماندگار در هفته فرخنده وحدت

مشاهده ۲۸۷
۱۴۰۱/۰۷/۱۷- ۱۰:۵۶

جشن فرخنده «شکوه ماندگار» ویژه گرامیداشت هفته وحدت در شبکه‌های استانی تهیه و از شبکه‌های سراسری پخش می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، به مناسبت هفته وحدت و فرارسیدن میلاد سراسر نور و شادی پیام آور صلح و دوستی، حضرت محمد مصطفی (ص) و امام جعفرصادق (ع)، به سفارش معاونت امور استان‌های سازمان، ویژه برنامه «شکوه وحدت» در شبکه‌های استانی با وحدت و همدلی و حضور اقوام مختلف، ضبط و از شبکه‌های سراسری تلویزیون، تقدیم بینندگان و هموطنان عزیز خواهد شد.

این برنامه در صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، با حضور میهمانانی از این دیار و همچنین استان‌های لرستان و کهگیلویه و بویراحمد، در قلعه زیبا و دیدنی چالشتر ضبط و تولید شد.

حضور مدعوین و میهمانان مختلف با پوشش های رنگارنگ و جذاب، معرفی جاذبه‌های گردشگری سه استان، دعوت از خوانندگان هنرمند سه استان، شاعران، گروه سرود و میان برنامه‌های شاد، از بخش های متنوع و تماشایی این برنامه به مدت 90 دقیقه است.

سید اقبال واحدی و ابوالفضل هادیپور مجریان هنرمند و توانا، بیژن علی بابایی تهیه کننده، رضا قاضی کارگردان هنری، فاطمه علیخانی دستیار تهیه و برنامه ریز، حمید عسگری، وحید حسین زاده، بهزاد پیشکار، ایوب پشتوار، محمد قلی پور، رامک مردانی و مهدی براتی تصویربردارن، مجید کبیری و خالد حبیبی صدابرداران و سمانه علی بابایی تدوین گر این ویژه برنامه هستند.

تصاویر

امتیاز شما